لوگو حجاب فاطیما

09058811000

نیم چادر و دامن تمام دانتل

نیم چادر و دامن دانتل رنگی آستردار

امتیاز محصول از 5
5/5

نیم چادر و دامن تمام دانتل دولایه آستردار

نیم چادر مطابق با گشادی چادر های سنتی و دامن ساده کمرکش فری سایز 

دوخته شده از پارچه دانتل رنگی به همراه آستری بدون بدن نمایی، چروکی و آبرفت، ریزش دار و بسیار مقاوم

امکان سفارش نیم چادر و دامن به همراه ست سجاده، جانماز و کیف

جانماز این ست به صورت یک مربع است که با روبان بسته و به شکل گل چهار پر در می آید.

سجاده دولایه تترون با نقش محرابی چین دار دانتل رنگی و کیف پنبه دوزی آستردار

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل چادر
    نیم چادر و دامن
  • سایزبندی
    قد 140 تا 180 سانت – سایز 38 تا 46
  • رنگبندی
    5 رنگ
  • جنس پارچه
    دانتل و آستری
  • آبرفت
    ندارد
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – ست نماز عروس – جشن عبادت
  • چانه
    با چانه و یا بدون چانه
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    ندارد
  • نحوه ایستایی روی سر
    بند یا کش از پشت سر
  • مچ نیم چادر
    مچ دار و یا بدون مچ

ثبت سفارش نیم چادر و دامن تمام دانتل

نیم چادر و دامن تمام دانتل

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
سایز
مدل نیم چادر(ضروری)
توجه داشته باشید که در مدل های مچ دار، یک مچ کوچک در لبه نیم چادر اضافه می شود.
چانه
ایستایی روی سر
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .
اقلام همراه
این چادر نماز به صورت تک و یا ست ارائه می گردد.

توضیحات و بررسی چادر سماء ساده

نیم چادر و دامن دانتل یکی از چندین نمونه های متنوع از مجموعه ست عبادت دو تکه فاطیما می باشد. این نوع از ست نماز نسل جدیدی از چادر نماز به شمار می رود که به صورت دو تکه طراحی و تولید می گردد.

راحتی و کارایی بالایی که این ست عبادت دارد؛ سبب شده است تا طرفداران زیادی نیز پیدا کند. دو تکه بودن این چادر به سبک بودن و کاهش وزن آن بر روی سر کمک شایان توجهی می نماید.

یک مدل برگرفته از نمونه های غیر ایرانی با طراحی ایرانی

استفاده از نیم چادر و دامن به عنوان چادر نماز چه در مدل نیم چادر دامن دانتل و چه در مدل های ساده تر، در داخل ایران کاربرد گسترده ای ندارد. این مدل بیشتر در کشور هایی همچون اندونزی، مالزی و ... مورد استفاده بانوان قرار گرفته می شود.

جالب است بدانید که در این کشور ها از نیم چادر و دامن نه تنها برای عبادت و یا نماز خواندن، بلکه به عنوان یک پوشش عمومی برای بانوان در خارج از منزل نیز استفاده می گردد.

پوشیدن نیم چادر و دامن در رنگ های زیبا و همچنین مدل های بسیار متنوع در کوچه ها و خیابان های شهر جلوه بصری زیبایی دارد و ظاهر دلنشینی نیز خواهد داشت.

حجاب فاطیما مبتکر اولین ست عبادت به صورت نیم چادر و دامن در ایران

در مجموعه تولید فاطیما سعی بر آن شده است تا با استفاده از مدل اولیه نیم چادر و دامن ها و تلفیق آن با نمونه هایی از چادر نماز ایرانی، طرحی نو و زیبا خدمت مشتریان عزیز ارائه نماید.

از این رو می توان اینطور بیان نمود که مجموعه حجاب فاطیما اولین تولید کننده ست عبادت به صورت نیم چادر و دامن در داخل ایران می باشد.

مدل ها و نمونه های خارجی نیم چادر دامن اغلب بدون چانه و نقاب، بدون کش و دارای یک بند هستند که از پشت سر و از روی مقنعه رویی بسته می شود.

تعبیه یک بند جهت تعدیل وزن نیم چادر دانتل بر روی سر

استفاده از بند برای نیم چادر دامن دانتل به عنوان کش از یک سو می تواند به تثبیت چادر نماز بر روی سر کمک نماید و مانع از لیز خوردن آن شود؛ و از سوی دیگر به شدت به کم شدن وزن چادرنماز منجر خواهد شد.

چادر نماز هایی که به صورت دو تکه و یا مقنعه دامن یا همان نیم چادر دامن ارائه می گردند؛ به دلیل دو تکه بودن بسیار سبک تر از مدل هایی مانند چادر بلند می باشند. زیرا نیمی از وزن پارچه ای که برای دوخت چادر نماز استفاده می شود؛ برای دوخت دامن صرف می گردد. نیم چادر نیز از چادر نماز بلند ساده، کوتاه تر است. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گیری نمود که استفاده از ست عبادت به صورت نیم چادر و دامن، به جای چادر نماز امروزی می تواند یک انتخاب عالی به شمار رود.

 

اگر دنبال چادر نماز مجلسی و پرکار اما سبک هستید؛ این مدل را امتحان نمایید.

چادر نماز های مجلسی به دلیل پارچه های اعلا و نفیس که برای دوخت چادر به کار برده می گردند؛ احتمالا کمی سنگین هستند. اما استفاده از همان پارچه برای دوخت نیم چادر و دامن می تواند از سنگین بودن چادر بکاهد.

نیم چادر و دامن دانتل یک نیم چادر تمام توری می باشد که حتی با وجود آستر دار بودن، بسیار سبک تر از سایر مدل های چادر بلند می باشد.

 

نیم چادر و دامن دانتل بهترین انتخاب برای عروس خانوم ها

به دلیل اینکه این مدل به طور کامل از تور دانتل طراحی و دوخته شده است؛ می توان آن را یک گزینه بسیار عالی جهت خرید چادر عروس به شمار آورد.

 همانطور که می دانیم پارچه دانتل یک پارچه بسیار ظریف و نفیس است که از زیبایی و جلوه بصری بالایی نیز برخوردار می باشد. بنابراین استفاده از این پارچه برای چادر نماز عروس و یا چادر های دیگر مانند چادر بله برون، چادر عقد، چادر نماز جهیزیه و ... می تواند انتخاب خوبی برای عروس خانوم ها باشد.

 

تنوع رنگ بسیار زیاد نیم چادر و دامن تما دانتل

رنگبندی پارچه دانتل بسیار زیاد و زیبا می باشد. با توجه به توری بودن و زیبایی این پارچه، علاوه بر چادر سفید رنگ های دیگری نیز مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفته است. چادر صورتی و یا رنگ هایی مانند سبزآبی، کرم، گلبهی و ... از جمله رنگ هایی هستند که برای دوخت چادر عروس به صورت نیم چادر و دامن مورد استفاده قرار می گیرند.

 

آیا نیم چادر و دامن تمام دانتل یک چادر بدن نماست؟

خیر. این چادر نماز به هیچ عنوان بدن نما نمی باشد. چرا که هم نیم چادر و هم دامن ایت ست به صورت دو لایه و همراه با آستر می باشد. آستر همرنگ پارچه دانتل می باشد. در این حالت تنپوش نیم چادر و دامن دانتل بسیار زیبا به چشم می آید. به طوری که پارچه دانتل توری بر روی یک پارچه ساده همرنگ قرار گرفته است.

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.