لوگو حجاب فاطیما

09058811000

نیم چادر و دامن گلچهر

نیم چارد و دامن تترون نخ گلدار

امتیاز محصول از 5
5/5

نیم چادر گلدار و دامن ساده کمر کش فری سایز

  • توجه داشته باشید که حالت استاندارد این چادر بدون آستین و به صورت ساده می باشد. که می توانید در هنگام ثبت سفارش مدل آستین دار را سفارش دهید

دوخته شده از تترون نخ گلدار بدون بدن نمایی و چروکی، کمی آهار دار و بسیار مقاوم

امکان سفارش چادر به همراه ست سجاده، جانماز و کیف

جانماز این ست به صورت دوتکه قابدار و ساده است.

سجاده دولایه تترون با نقش محرابی گلدار رویه و کیف پنبه دوزی آستردار

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل چادر
    نیم چادر و دامن
  • سایزبندی
    قد 140 تا 180 سانت – سایز 38 تا 46
  • رنگبندی
    گلدار
  • جنس پارچه
    تترون نخ گلدار
  • آبرفت
    1 الی 2درصد آبرفت در الگو و دوخت درنظر گرفته می شود.
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – بزرگسال – جشن عبادت
  • چانه
    دارد
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    دارد
  • نحوه ایستایی روی سر
    کش از پشت سر زیر چادر

ثبت سفارش نیم چادر و دامن گلچهر

توجه داشته باشد به دلیل تنوع طرح و رنگ پارچه های گلدار، پس از تکمیل فرم زیر، همکاران ما جهت ثبت سفارش با شما در تماس خواهند بود. رنگبندی موجود برای شما ارسال می شود و سفارش شما ثبت می گردد. لذا تکمیل فرم به معنی ثبت نهایی سفارش نمی باشد.

نیم چادر و دامن گلچهر

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
سایز(ضروری)
مدل نیم چادر(ضروری)
توجه داشته باشید که در مدل های مچ دار، یک مچ کوچک در لبه نیم چادر اضافه می شود.
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .
اقلام همراه
این چادر نماز به صورت تک و یا ست ارائه می گردد.

توضیحات و بررسی نیم چادر و دامن گلچهر

نیم چادر و دامن گلچهر یک مدل کاملا کاربردی و در عین حال راحت است که می تواند به صورت تکی و یا همراه با چادر نماز ساده جلوباز، برای خواندن نماز مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل به صورت دو تکه است و شاید همین دلیل بر محبوبیت آن باشد که راحتی و آزادی زیادی را در کاربرد فراهم می آورد. به علاوه اینکه به دلیل رویه بلندی که دارد و دامن ساده و آزاد، پوشش کاملی را نیز ارائه می دهد. بنابراین نیازی نیست تا در هنگام نماز نگران رعایت حجاب کامل خود باشید زیرا این نیم چادر دامن کاملا پوشیده می باشد.

هم به صورت تکی هم با چادر ساده

همانطور که گفتیم این مدل نیز مانند سایر نیم چادر و دامن های تولید شده در مجموعه فاطیما، کاملا پوشیده است. بنابراین می توان از آن ها به صورت تکی نیز برای نماز های یومیه استفاده نمود. نیم چادر این محصول، دارای آستین نیز می باشد. به این ترتیب برای خروج دست ها از چادر و یا حرکت دادن آن ها مشکلی در رابطه با حجاب و پوشش در هنگام نماز و قرائت قرآن و دعا خواندن نخواهیم داشت. اما با این وجود برخی از بانوان تمایل دارند تا همراه با نیم چادر و دامن گلچهر، از یک چادر بلند جلوباز نیز استفاده نمایند. به این ترتیب جلوباز بودن چادر ساده نیز نمی تواند مشکل ساز شود.

تعبیه آستین برای نیم چادر و دامن گلچهر برای راحتی بیشتر

بسیاری از مدل های مقنعه نماز که تولید و ارائه می گردد؛ بدون آستین و بسیار بلند می باشند؛ اما این مقنعه دامن دارای مدلی کاملا کاربردی می باشد. به این ترتیب که الگوی نیم چادر کاملا کلوش و آزاد می باشد و همچنین دو آستین تعبیه شده برای آن راحتی و کاربردی بودن آن را دو چندان نموده است.

پوششی مانند چادر نماز آستین دار اما سبک تر از آن

همانطور که در تصاویر نیم چادر و دامن گلچهر نیز مشاهده می نمایید؛ این مدل نیز مانند چادر آستین دار کاملا آزاد و دارای آستین می باشد. چادر آستین دار همواره طرفداران بیشتری را در مقایسه با سایر نمونه های چادر و چادر نماز داشته است. بنابراین یم توان ادعا نمود که نیم چادر و دامن گلچهر نیز جز پرطرفدار ترین نمونه های نیم چادر دامن این مجموعه به شمار می رود. چون هم حجاب کاملی را رائه می دهد و هم بسیار کاربردی و راحت می باشد.

اما نکته قابل توجه وزن کمتری است که در هنگام پوشیدن نیم چادر و دامن گلچهر بر روی سر خود احساس می کنید. باید بگوییم که نیم چادر ها به دلیل اینکه از چادر های بلند کوتاه تر هستند؛ پارچه کمتری می خواهند. در نتیجه سبک تر هستند. بنابراین می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال راحتی بیشتر می باشند.

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.