لوگو حجاب فاطیما

09058811000

مقنعه تنپوش و دامن

مقنعه دنباله دار به همراه دامن 

امتیاز محصول از 5
5/5

مقنعه دولایه دنباله دار بدون آستین و جلوباز که بخش رویی بر روی بخش زیرین گره می خورد و با گیره حجاب در زیر چانه فیکس می شود.

دامن ساده کمرکش فری سایز

دوخته شده از پارچه ابروبادی رنگی بدون نمایی، چروکی و آبرفت، ریزش دار و بسیار مقاوم

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل
    مقنعه بدون آستین و دامن
  • سایزبندی
    قد 140 تا 180 سانت – سایز 38 تا 46
  • رنگبندی
    12 رنگ
  • جنس پارچه
    ابروبادی
  • آبرفت
    ندارد
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – بزرگسال – نوجوان
  • چانه
    ندارد
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    ندارد
  • نحوه ایستایی روی سر
    جلوباز با گیره بسته می شود
  • آستین
    ندارد

ثبت سفارش مقنعه تنپوش و دامن

مقنعه تنپوش و دامن

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
سایز(ضروری)
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .

توضیحات و بررسی چادر سماء ساده

مقنعه تنپوش و دامن یک مدل لباس حجاب است که به عنوان لباس حجاب مجلسی می تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به سبک های نو باشد. این مدل در واقع نه به عنوان چادر نماز و یا ست عبادت بلکه بیشتر به عنوان یک لباس در نر گرفته می شود. مقنعه تنپوش و دامن یک ست دو تکه می باشد که شامل دامن و یک بالاپوش به فرم مقنعه دنباله دار می باشد.

 

الگوی مقنعه تنپوش و دامن

دلیل نام گذاری این لباس با عنوان مقنعه تنپوش آن است که رویه این ست به صورت یک مقنعه می باشد که روی سر قرار میگیرد و مانند یک مقنعه، حجاب کاملی را ارائه می دهد. این مقنعه دارای دو دنباله در جلو می باشد که به صورت دلخواه بهم گره می خورد و نمای زیبایی را در قسمت جلو به وجود می آورد. در طاهر این مقنعه تنپوش به صورت یک جلیقه دارای مقنعه به نظر می رسد که دارای حلقه آستین می باشد. بلندی این تنپوش تا زیر کمر می باشد که علاوه بر راحتی و زیبایی، پوشش خوبی نیز دارد.

دامن این ست دو تکه نیز به صورت راسته و ساده می باشد که آزاد و کاربردی می باشد. همین موضوع سبب می شود تا دامن های این مدل کاملا فری سایز و راحت باشند.

 

ست مقنعه تنپوش و دامن به همراه یک لباس آستین بلند!

با توجه به الگوی این مدل از لباس حجاب که دارای آستین نمی باشد؛ باید توجه داشت که حتما لازم است تا این مقنعه تنپوش همراه با یک لباس آستین دار و البته آستین بلند پوشیده شود. اما این امکان نیز وجود دارد که مقنعه را به صورت تکی و جداگانه به همراه یک پیراهن عبایی استفاده نمود. به این صورت عبای آستین بلند در زیر قرار می گیرد و مقنعه تنپوش بر روی آن می تواند سبک نو و جالبی از سرپوش را ارائه دهد.

 

مقنعه تنپوش جایگزینی برای مقنعه، روسری، شال و هد شال

در واقع می توان اینطور بیان نمود که مقنعه تنپوش نوعی از سرپوش نیز می باشد. چرا که قسمت مقنعه آن که بر روی سر قرار می گیرد به طور کامل سر و اطراف گردن را می پوشاند. به علاوه اینکه قسمت جلویی آن بلند است و می تواند حکم یک تنپوش به صورت جلیقه را نیز داشته باشد.

 

پارچه مورد استفاده برای دوخت مقنعه تنپوش و دامن

در حال حاضر بهترین پارچه برای دوخت و تولید مقنعه تنپوش و دامن پارچه های ابروبادی ساده رنگی می باشد. این پارچه بسیار از درجه کیفی عالی و بسیار مرغوب می باشد. رنگبندی متنوع پارچه ابروبادی این امکان را فراهم می آورد تا شما عزیزان انتخاب های متعددی برای خرید مقنعه تنپوش و دامن پیش رو داشته باشید. به این ترتیب به راحتی می توان این ست زیبا را با رنگ های مختلفی از عبا و یا لباس های آستین دار خود ست و هماهنگ نمایید.

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.