لوگو حجاب فاطیما

09058811000

نیم چادر و دامن سماء چین دار

نیم چادر و دامن رنگی حاشیه چین دار

امتیاز محصول از 5
5/5

نیم چادر رنگی حاشیه چین دار به همراه خرجکار کتان

  • توجه داشته باشید که حالت استاندارد این چادر بدون مچ و به صورت ساده می باشد. که می توانید در هنگام ثبت سفارش مدل مچ دار را سفارش دهید.

دامن ساده کمر کش فری سایز

دوخته شده از پارچه ابروبادی رنگی بدون نمایی، چروکی و آبرفت، ریزش دار و بسیار مقاوم

امکان سفارش چادر به همراه ست سجاده، جانماز و کیف

جانماز این ست به صورت یک مربع است که با روبان بسته و به شکل گل چهار پر در می آید.

سجاده دولایه تترون با نقش محرابی چین دار ابروبادی رنگی و کیف پنبه دوزی آستردار

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل چادر
    نیم چادر و دامن
  • سایزبندی
    قد 140 تا 180 سانت – سایز 38 تا 46
  • رنگبندی
    12 رنگ
  • جنس پارچه
    ابروبادی
  • آبرفت
    ندارد
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – بزرگسال – جشن عبادت
  • چانه
    دارد
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    دارد
  • نحوه ایستایی روی سر
    کش از پشت سر زیر چادر
  • مچ نیم چادر
    مچ دار و یا بدون مچ

ثبت سفارش نیم چادر و دامن سماء چین دار

نیم چادر و دامن سماء چین دار

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
سایز(ضروری)
مچ نیم چادر(ضروری)
چانه(ضروری)
نقاب(ضروری)
ایستایی روی سر(ضروری)
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .
اقلام همراه
این چادر نماز به صورت تک و یا ست ارائه می گردد.

توضیحات و بررسی نیم چادر دامن سما چین دار

نیم چادر دامن سما چین دار از نمونه هایی از چادر نماز و یا ست عبادت به شمار می رود که به دلیل مدل خاص و تزییناتی که در طراحی و دوخت آن در نظر گرفته شده است بسیار محبوب می باشد. این ست نماز دو تکه به صورت یک نیم چادر به علاوه یک دامن ساده طراحی شده است. استفاده از چین های زیبا در حاشیه نیم چادر و همچنین دوخت خرجکار کتان در این قسمت بر زیبایی و جلوه ظاهری این نیم چادر و دامن افزوده است.

 

نیم چادر دامن سما چین دار انتخابی مناسب برای جشن عبادت دختران

مدل خاص و کم نظیر این چادرنماز سبب شده است تا از آن بتوان به عنوان یک چادر جشن تکلیف نام برد. معمولا استفاده از مدل های چین دار به صورت چین های پیوسته در حاشیه چادر و نیم چادر، برای ست جشن تکلیف می تواند به نظر و سلیقه دختران نوجوان تازه مکلف شده نزدیک تر باشد. به علاوه اینکه این ست عبادت به صورت دو تکه است. بنابراین می توان آن طور بیان نمود که هم سبک تر از چادر نماز بلند است و هم کمتر از آن دست و پا گیر خواهد بود. زیرا در این سن کنترل چادر بلند بر روی سر مشکلاتی به همراه خواهد داشت؛ که با استفاده از نیم چادر دامن سما چین دار و یا سایر مدل های نیم چادر و دامن طراحی و تولید شده در مجموعه تولیدی فاطیما، می توان این مشکل را به سادگی برطرف نمود.

 

نیم چادر مچ دار برای پوشیدگی و راحتی بیشتر

برای نیم چادر و دامن سما چین دار نیز می توان همانند سایر مدل های نیم چادر و دامن فاطیما، یک مچ در لبه پایینی نیم چادر تعبیه نمود. در این مدل با توجه به چین بلندی که در کل حاشیه نیم چادر وجود دارد؛ مچ در قسمت زیر چین ها قرار داده می شود. به این ترتیب در حالتی که دست ها در کنار بدن قرار گرفته اند و یا در کنار هم در جلوی بدن قرار بگیرند؛ مچ در زیر لایه چین دار واقع می شود و مشخص نمی باشد. در مقابل همانطور که در تصاویر مربوط به این محصول نیز مشاهده می نمایید؛ در هنگام بالا بردن دست ها مثلا در هنگام قنوت در نماز، با برگشت چین ها، مچ تعبیه شده برای نیم چادر دامن سما چین دار نمایان می گردد.

نکته ای قبل از سفارش نیم چادر و دامن مچ دار باید به آن توجه کنید!

الگوی نیم چادر دامن سما چین دار به صورت کلوش و کاملا آزاد و گشاد می باشد. اما این در حالی است که این نیم چادر بدون مچ باشد. چرا که در هنگام تعبیه مچ در قسمت لبه پایینی نیم چادر، لازم است تا قسمت از آن به هم دوخته شود تا مچ دست از آن خارج شود. در نتیجه کمی از آزادی نیم چادر کم می گردد. البته این میزان به قدری نیست که حرکت را سخت نماید و نیم چادر مچ دار نیز همچنان گشادی و آزادی مناسبی را فراهم می آورد؛ اما لازم است تا به این نکته پیش از خرید نیم چادر دامن سما چین دار مچ دار توجه نمایید.

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.