لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر نخی کودری

چادر بلند نخی کودری جلوبسته آستین دار 

امتیاز محصول از 5
5/5

چادر بلند آستین دار جلوبسته با مچ کشی چین دار

فری سایز مطابق با گشادی چادر های سنتی

دوخته شده از پارچه نخی کودری بدون بدن نمایی،  بسیار سبک و خنک، ریزش دار و بسیار مقاوم

امکان سفارش چادر به همراه ست سجاده، جانماز و کیف

جانماز این ست به صورت یک مربع است که با روبان بسته و به شکل گل چهار پر در می آید.

سجاده دولایه تترون با نقش محرابی پارچه نخی گلدار و کیف پنبه دوزی آستردار

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل چادر
    چادر بلند جلوبسته آستین دار
  • سایزبندی
    قد 140 سانت تا 180 سانت
  • رنگبندی
    گلدار
  • جنس پارچه
    نخی کودری
  • آبرفت
    1 الی 2درصد آبرفت در الگو و دوخت در نظر گرفته می شود.
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – بزرگسال
  • چانه
    دارد
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    دارد
  • نحوه ایستایی روی سر
    کش از پشت سر زیر چادر

ثبت سفارش چادر بلند نخی کودری

توجه داشته باشد به دلیل تنوع طرح و رنگ پارچه های گلدار، پس از تکمیل فرم زیر، همکاران ما جهت ثبت سفارش با شما در تماس خواهند بود. رنگبندی موجود برای شما ارسال می شود و سفارش شما ثبت می گردد. لذا تکمیل فرم به معنی ثبت نهایی سفارش نمی باشد.

چادر نخی کودری

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
لطفا قد چادر را انتخاب نمایید. (* توجه داشته باشید که چادر بلند معمولا 5 تا 10 سانت بلند تر از قد شخص سفارش داده می شود. * توجه داشته باشید با بلند تر شدن قد بیش از 15 سانت محل آستین نیز جابجا می گردد.)
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .
اقلام همراه
این چادر نماز به صورت تک و یا ست ارائه می گردد.

توضیحات و بررسی چادر جلوبسته آستین دار نخی کودری

چادر جلوبسته کودری یکی از پرطرفدار ترین چادر نماز های مجموعه فاطیما به شمار می رود. به طور کلی چادر نخی به دلیل سبکی و راحتی که دارا می باشد؛ همیشه جز انتخاب های اول یک بانوی ایرانی می باشد. بنابراین می توان ادعا نمود که هر بانوی ایرانی حداقل یک چادر نماز نخی کودری دارد.

حال ممکن است این چادر نماز کدری مدل های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال در میان محصولات حجاب فاطیما و در مجموعه چادر های تخی مدل های متنوعی از جمله چادر جلو بسته کودری، چادر کیسه ای نخی، چادر لبنانی نخی و انواع چادر آستین دار نخی کودری موجود است.

 

هم سبک، هم کاربردی

چادر جلو بسته کودری به طور قطع یکی از کاربردی ترین مدل های چادر نماز در این روز ها به شمار می رود. این مدل به دلیل پارچه نخی چادری بسیار مرغوب و با کیفیتی که دارد؛ بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد.

از سوی دیگر مدل این چادر برگرفته از چادر ساده ایرانی یا همان چادر سنتی چرخی می باشد. بنابراین از لحاظ گشادی و آزادی چادر نماز همانند چادر سنتی است. با انتخاب چادر نماز نخی جلوبسته، شما عزیزان دیگر نگران تنگی و یا گشادی آن نخواهید بود؛ چرا که این مدل گشادی 360 درجه دارد و برای هر خانوم چهارشانه، قد بلند و یا افرادی که دارای ایرادات اندامی هستند؛ کاملا مناسب می باشد.

 

چادرنماز آستین دار؛  پرطرفدارترین مدل چادر نماز

در دنیای امروز که همه چیز به سمت و سوی راحت تر شدن پیش می رود و هر اختراع و نوآوری جدید در علم و تکنولوژی نیز برای راحت کردن زندگی انسان ها می باشد؛ این موضوع اصلا دور از ذهن نیست که ما انسان ها نیز همواره به دنبال گزینه های راحت تر و البته کاربردی تر باشیم.

استفاده از چادر نماز آستین دار نخی کودری امروزه به یکی از همین آیتم ها تبدیل شده است که به سرعت جایگزین چادر نماز قدیمی شده است. چادر ساده جلو باز که برای نماز خواندن از آن استفاده می شد و حتما می بایست برای کنترل آن بر روی سر از کش، بند و یا گیره استفاده می کردیم.

از سوی دیگر برای بیرون آوردن دست جهت قرائت قرآن کریم و یا حتی در زمان قنوت گرفتن در حین نماز نیز ممکن بود با مشکلاتی روبرو شویم. بنابراین حتما می بایست در زیر چادر لباس مناسبی بر تن داشته باشیم تا در حین نماز پوشش و حجاب ما مشکلی نداشته باشد.

اما با ورود چادر نماز آستین دار نخی این مشکل به کلی حل شده است؛ چرا که این مدل یک چادر نماز جلوبسته همراه با چانه و نقاب ( قسمتی که بر روی پیشانی قرار می گیرد. ) می باشد. بنابراین پوشش کاملی را برای هر بانوی نمازگزار ارائه می دهد.

از سوی دیگر این چادر با کش از پشت سر و زیر چادر، بر روی سر ثابت می گردد. این موضوع سبب می شود تا دیگر برا کنترل چادر نماز بر روی سر مشکلی نداشته باشیم. همچنین این مسئله برای کودکان و نوجوانان که نگه داشتن چادر بر روی سرشان دشوار است، نیز بسیار کاربردی می باشد.

 

چادر جلوبسته کودری آستین دار بهترین انتخاب برای استفاده در منزل

این چادر نماز به دلیل آستین دار بودن می تواند بسیار کاربردی باشد. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم؛ تصور کنید در هنگام عبادت لازم باشد تا سری هم به آشپزخانه بزنید و یا درب منزل را باز کنید و صد ها مورد دیگر که دیگر لازم نیست برای انجام آن ها چادر نماز خود را از تن خارج کنید. زیرا این چادر نماز آستین دار این امکان را برای شما فراهم می آورد که به راحتی و بدون اینکه کوچکترین مشکلی در پوشش آن به وجود بیاید؛ به انجام امور کوچک با دست های خود بپردازید.

به ویژه اینکه این چادر نماز بسیار سبک می باشد و همین موضوع سبب شده است تا برای به جا آوردن نماز های روزانه در منزل و یا در زیارتگاه ها و مساجد، گزینه مناسبی به شمار رود.

 

پارچه نخی یک پارچه با الیاف طبیعی

چادر نماز دوخته شده از پارچه نخی، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. دلیل نیز آن است که پارچه نخی چادری، یک پارچه الیاف طبیعی به شمار می رود. به این معنا که دارای درصد بالایی نخ در بافت پارچه می باشند و اصلا پلاستیک در ساختار آن وجود ندارد.

شاید این موضوع سبب شود تا قیمت پارچه چادر نخی و به دنبال آن قیمت چادر نماز نخی کودری تا حدودی نسبت به قیمت چادر آستین دار در مدل ها و جنس های دیگر بیشتر باشد؛ اما باید به این نکته نیز توجه داشت که پارچه نخی دارای کیفیت بیشتری در میان مدل های دیگر از پارچه چادری می باشد.

به طور کلی تمام پارچه های الیاف طبیعی دارای بافتی مقاوم و با کیفیت هستند و می توان اینطور بیان نمود که به طور مزایای این پارچه چادرنماز نخی از معایب آن بیشتر است؛ که در زیر به آن اشاره شده است:

 

مزایای چادر نماز دوخته شده با پارچه نخی کودری

1-     بسیار نرم و لطیف می باشد و حالت پذیری خوبی در دوخت و برش دارد.

2-     علیرغم نرمی و ظرافت بالا، پارچه چادرنمازی بسیار مقاوم نیز به شمار می رود.

3-     شست و شوی چادر نماز نخی با ماشین لباسشویی صورت می گیرد و در مقابل انواع شوینده ها مقاومت خوبی را زا خود نشان می دهد.

4-     در صورت استفاده طولانی مدت از چادر نماز آستین دار نخی کودری مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. به عبارت دیگر این پارچه در طی مدت زمان دچار پوسیدگی و پارگی نمی گردد.

5-     لخت و ریزش دار است و مانند پارچه چادر ویسکوز نخ و یا تترون آهار ندارد.

6-     چادر نماز خنک برای استفاده در فصول گرم سال.

 

معایب چادر نماز دوخته شده با پارچه نخی کودری

1-     چروک پذیری چادر نماز نخی یکی از نشانه های نخی بودن آن می باشد که البته با اتو کشی سریع و سبک به راحتی رفع می گردد.

2-     آبرفت چادرنماز نخی نیز یکی دیگر از مشکلات این پارچه با الیاف طبیعی می باشد.

اما لازم به ذکر است که تولید حجاب فاطیما، 1 الی 2 دصذ آبرفت پارچه در الگو و دوخت چادر نمماز نخی کودری در نظر گرفته می شود.

بنابراین شما عزیزان می توایند با خیالی آسوده به بررسی و خرید چادر نماز نخی کودری اقدام نمایید.

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.