لوگو حجاب فاطیما

09058811000

نیم چادر و دامن کودری

نیم چادر و دامن نخی کودری 

امتیاز محصول از 5
5/5

نیم چادر ساده فری سایز و دامن ساده کمر کش 

دوخته شده از پارچه نخی کودری گلدار بدون بدن نمایی نمایی، ریزش دار و بسیار مقاوم، بسیار خنک و سبک

امکان سفارش نیم چادر و دامن به همراه ست سجاده، جانماز و کیف

جانماز این ست به صورت یک مربع است که با روبان بسته و به شکل گل چهار پر در می آید.

سجاده دولایه تترون با نقش محرابی پارچه نخی گلدار و کیف پنبه دوزی آستردار

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل چادر
    نیم چادر و دامن
  • سایزبندی
    قد 140 تا 180 سانت – 38 تا 46
  • رنگبندی
    گلدار
  • جنس پارچه
    نخی کودری گلدار
  • آبرفت
    1 الی 2درصد آبرفت در الگو و دوخت در نظر گرفته می شود.
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – بزرگسال
  • چانه
    با چانه و یا بدون چانه
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    با نقاب و یا بدون نقاب
  • نحوه ایستایی روی سر
    بند یا کش از پشت سر
  • مچ نیم چادر
    با مچ و یا بدون مچ

ثبت سفارش نیم چادر و دامن نخی کودری

توجه داشته باشد به دلیل تنوع طرح و رنگ پارچه های گلدار، پس از تکمیل فرم زیر، همکاران ما جهت ثبت سفارش با شما در تماس خواهند بود. رنگبندی موجود برای شما ارسال می شود و سفارش شما ثبت می گردد. لذا تکمیل فرم به معنی ثبت نهایی سفارش نمی باشد.

نیم چادر و دامن نخی کودری

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
سایز
مدل نیم چادر(ضروری)
توجه داشته باشید که در مدل های مچ دار، یک مچ کوچک در لبه نیم چادر اضافه می شود.
چانه
نقاب
ایستایی روی سر
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .
اقلام همراه
این چادر نماز به صورت تک و یا ست ارائه می گردد.

توضیحات و بررسی نیم چادر و دامن نخی کودری

نیم چادر و دامن کودری نیز یکی از انواع نیم چادر دامن های تولید شده در مجموعه حجاب فاطیما می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. علت محبوبیت این ست عبادت دو تکه بودن و در درجه بعدی جنس پارچه چادری آن است.

برای دوخت چادر نماز لازم است تا حتما از پارچه چادری بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده گردد. مهم ترین دلیل آن هم این است که چادر نماز به صورت روزانه و چندین بار در روز برای خواندن نماز روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه اینکه بسیاری از چادر نماز خود برای نماز خواند در مسجد و یا زیارتگاه ها نیز بهره می برند.

بنابراین حتما می بایست برای دوخت چادر نماز از کیفیت پارچه اطمینان حاصل نمود. به عنوان مثال برای دوخت چادر نماز نخی چه به صورت چادر بلند و یا چادر نماز آستین دار و یا همین مدل نیم چادر و دامن نخی کودری، لازم است تا بهترین و با کیفیت ترین نوع از پارچه چادری نخی کودری، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پارچه نخی بهترین انتخاب برای فصل گرما !

همانطور که می دانید؛ چادر نماز نخی به ویژه مدل های چادر کودری بسیار سبک و لطیف هستند. این خاصیت پارچه های نخی است که از الیاف طبیعی تشکیل شده اند و سبب می گردد تا پارچه چادرنمازی بسیار لَخت و ریزش دار باشد.

خلوص درصد نخ موجود در بافت پارچه نخی کودری همچنین موجب می گردد تا چادر نماز نخی تا حدی آبرفت نیز داشته باشد. اما لازم به ذکر است که همیشه 1 الی 2 درصد آبرفت پارچه در الگو و دوخت تمام مدل های نخی فاطیما از چادر ساده نخی و چادر آستین دار کودری گرفته تا مقنعه دامن و یا نیم چادر و دامن نخی کودری، لحاظ می گردد.

 

تجربه سبکی فوق العاده در حین عبادت

جنس نخی بسیار سبک و لطیف این محصول از یک سو و دو تک بودن مدل نیم چادر و دامن های فاطیما از سوی دیگر، سبب شده است تا شما عزیزان در هنگام عبادت پروردگار کاملا سبک و راحت باشید.

با توجه به این مورد که نیم چادر و دامن کودری دارای یک نیم چادر کوتاه تر از چادر بلند است، پس می توان اینطور بیان نمود که قطعا وزن آن از یک چادر نماز بلند حتی یک چادر ساده نیز سبکتر خواهد بود. زیرا پارچه کمتری برای دوخت نیم چادر مورد استفاده قرار گرفته است.

از طرف دیگر دامن این مدل نیز ساده و کمر کش است که بسیار سبک و زیبا می باشد. بنابراین بخشی از سنگین چادر کم شده و به صورت دامن پوشش داده می شود.

 

مدل های مختلف نیم چادر و دامن کودری فاطیما

 

1-     نیم چادر و دامن کودری ساده :

این محصول به صورت ست عبادت دو تکه، یک نیم چادری جلوبسته و بدون آستین به همراه یک دامن ساده فری سایز ارائه می گردد. این چادر نماز می تواند همراه با چانه و نقاب و یا بدون آن سفارش داده شود. همچنین نیم چادر از پشت سر زیر و یا روی چادر نماز با یک بند و یا کش روی سر محکم می گردد.

 

2-     نیم چادر و دامن کودری مچ دار :

همانطور که از نام این مدل مشخص است؛ نیم چادر این ست چادر نماز دو مچ کوچک در طرفین دارد که دست ها را می توان از آن خارج نمود.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعبیه مچ برای نیم چادر ها می تواند کمی از آزادی و گشادی نیم چادر ها بکاهد؛ چرا که لازم است تا در دو طرف بدن، نیم چادر دوخته و مچ ها جاگذاری گردد.

در مدل مچ دار پشت نیم چادر کمی انحنای بلندتری نسبت به جلوی آن دارد؛ که زیبایی آن را دو چندان نموده است.

 

اقلام همراه نیم چادر و دامن نخی کودری

شما عزیزان می توانید این ست نماز نخی کودری را به همراه کیف، سجاده و جانماز نیز سفارش دهید. به این صورت یک ست عبادت کامل برای به جا آوردن ماز های یومیه خود خواهید داشت که از هر لحاظ زیبا، کاربردی و مقاوم می باشد. 

 

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.