لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر کودری لبنانی

چادر بلند جلوبسته آستین دار نخی کودری

امتیاز محصول از 5
5/5

چادر بلند آستین دار جلوبسته با مچ کشی چین دار

مدل لبنانی در دو سایز 170 سانت (نوجوانان ) و 2 متر ( بزرگسال )

دوخته شده از پارچه ابروبادی رنگی بدون نمایی، چروکی و آبرفت، ریزش دار و بسیار مقاوم

امکان سفارش چادر به همراه ست سجاده، جانماز و کیف

جانماز این ست به صورت یک مربع است که با روبان بسته و به شکل گل چهار پر در می آید.

سجاده دولایه تترون با نقش محرابی پارچه نخی گلدار و کیف پنبه دوزی آستردار

  • جهت ثبت سفارش عمده اینجا کلیک کنید.
  • مدل چادر
    چادر بلند جلوبسته آستین دار ( لبنانی )
  • سایزبندی
    قد 170 سانت و 2 متر
  • رنگبندی
    گلدار
  • جنس پارچه
    نخی کودری
  • آبرفت
    1 الی 2درصد آبرفت در الگو و دوخت در نظر گرفته می شود.
  • شستشو با ماشین لباسشویی
    بله
  • کاربرد
    روزمره – بزرگسال – نوجوان
  • چانه
    دارد
  • نقاب (قسمت روی پیشانی)
    دارد
  • نحوه ایستایی روی سر
    کش از پشت سر روی چادر

ثبت سفارش چادر کودری لبنانی

توجه داشته باشد به دلیل تنوع طرح و رنگ پارچه های گلدار، پس از تکمیل فرم زیر، همکاران ما جهت ثبت سفارش با شما در تماس خواهند بود. رنگبندی موجود برای شما ارسال می شود و سفارش شما ثبت می گردد. لذا تکمیل فرم به معنی ثبت نهایی سفارش نمی باشد.

چادر لبنانی کودری

مرحله 1 از 3

قد(ضروری)
لطفاً یک مقدار بین 1 و 5 را وارد نمایید .
اقلام همراه
این چادر نماز به صورت تک و یا ست ارائه می گردد.

توضیحات و بررسی چادر لبنانی کودری

چادر لبنانی کودری یکی از پرطرفدار ترین مدل هایی است که در حال حاضر برای نمازخواندن مورد استفاده قرار می گیرد. این چادر نماز دارای ویژگی ها و مشخصه های بسیاری است که موجب می گردد تا بر شمار استفاده کنندگان آن روز به روز افزوده گردد. جنس پارچه، مدل راحت، کیفیت دوخت، رنگبندی متنوع، مقاوم بودن در شست و شوی چادر نماز و ... از جمله مواردی به شمار می روند که در میان بانوان به عنوان مزیت برای این چادر نماز محبوب در نظر گرفته می شود.

 

چادرنماز آستین دار که هم  سبک و هم راحت است!

همانطور که می دانیم چادر آستین دار در مقایسه با سایر مدل ها و نمونه های چادر نماز دارای محبوبیت بیشتری می باشد. شاید بتوان دلیل را راحتی در کاربرد و استفاده آزادانه از دست ها دانست که دیگر نیازی به خارج کردن مکرر آن ها از زیر چادر نیست. به علاوه اینکه با استفاده از چادر نماز آستین دار دیگر نیازی نیست تا نگران رعایت حجاب در هنگام نماز باشیم. چرا که چادر لبنانی کودری، با توجه به اینکه یک چادر نماز بلند جلوبسته و آستین دار است؛ می تواند پوشش کاملی را ارائه دهد.

 

چادر نمازی با الگوی متفاوت از سایر چادر نماز های آستین دار

این چادر کودری که به صورت آستین دار دوخته و تولید می گردد؛ دارای یک الگوی ساده می باشد که متفاوت از چادر نماز آستین دار نخی چرخی می باشد. شما عزیزان با مشاهده چادر نماز آستین دار گلشن که از نمونه های چادر نماز نخی آستین دار مجموعه فاطیما می باشد؛ به راحتی به تفاوت الگوی این دو مدل از چادر نخی کودری پی خواهید برد.

دوخت چادر نماز نخی لبنانی به صورت راسته با گشادی در حدود 2 متر می باشد. این در حالی است که دوخت چادر نماز نخی چرخی گشادی و آزادی 360 درجه را فراهم می آورد. و اصلا به همین دلیل است که به آن چادر چرخی گفته می شود. زیرا منطبق بر الگوی چادر نماز ساده ایرانی، با کمی تغییر در جزییات می باشد.

اما این موضوع اصلا به این معنا نیست که چادر لبنانی کودری آزادی و راحتی سایر چادرنماز ها را ندارد. بلکه به دلیل اینکه در دوخت چادر نماز نخی لبنانی، پارچه کمتری مورد استفاده قرار می گیرد؛ این چادر دارای وزن کمتری در مقایسه با چادر ساده ایرانی خواهد داشت. به همین دلیل است که این چادر به عنوان یک چادر سبک و در عین حال پوشیده و راحت مورد توجه بسیار یاز بانوان قرار گرفته است. همین موضوع نیز سبب شده است تا قیمت چادر نماز نخی لبنانی در مقایسه با قیمت چادر نماز آستین دار چرخی سنتی، مقرون به صرفه تر باشد.

 

کمتر بیشتر
محصولات مشابه

با ثبت شماره همراه خود از تخفیفات هر فصل زودتر مطلع شوید !

 اطلاعیه ها در رابطه با کالکشن های جدید فاطیما و همچنین تخفیفاتی که در مناسبت های خاص ارائه می شوند را زودتر به شما اطلاع می دهیم.