لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر و مقنعه گلدار

از کجا چادرنماز بخریم ؟

چادر نماز از کجا بخریم

برای پاسخ به این سوال که هر نوع از چادر نماز را کجا می توان تهیه نمود و یا اینکه چادرنماز را از کجا بخریم و یا چه جاهایی سفارش دوخت چادر نماز را قبول می کنند و … همه و همه از مواردی است که لازم است تا هر بانوی مسلمان اطلاعاتی هرچند مختصر و کم درباره آن ها داشته باشد.

اگر می خواهید بدانید که چادر نماز از کجا بخریم؛ در ابتدا باید بدانیم که چه نوع چادر نمازی برای ما مناسب تر است. چادرنماز ها براساس معیار متفاوتی مانند مدل، طرح و رنگ و جنس پارچه چادر نمازی، کیفیت دوخت چادر نماز، قد و سایز چادر و … تقسیم بندی می گردند.

اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد؛ انتخاب و خرید چادر نماز بر اساس سلیقه شخصی خودمان است. بنابراین این موضوع بسیار مهم است که اولویت های شخصی خودمان را برای انتخاب چادرنماز در نظر بگیریم.

در ابتدای امر این مسئله بسیار بسیار مهم تر از این سوال است که چادر نماز از کجا بخریم و یا چگونه چادرنماز بخریم.

انواع چادر نماز

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، لازم است تا پیش از خرید چادر نماز، اطلاعاتی را درباره انواع مختلف چادر کسب نماییم.

تنوع مدل چادر نماز

چادرنماز ها بر حسب کاربرد و استفاده ای که دارند؛ دارای دوخت و مدل های متنوعی نیز می باشند. به عنوان مثال برخی از نمونه های چادر نماز بیشتر مناسب استفاده روزمره و یا همان انجام فریضه نماز یومیه می باشند. به همین علت دارای پارچه هایی مقاوم تر، خنک و سبک و همچنین دوخت با کیفیت و مدلی ساده اما کاربردی دارند.

چادر ساده فاطیما

در این مواقع برای پاسخ به این سوال که چادر نماز از کجا بخریم می توان اینگونه بیان کرد که با توجه به دوخت ساده ای که این مدل از چادرنماز دارد، بسیاری از همکاران تولیدکننده چادرنماز در حال حاضر اقدام به تولید و پخش این محصول می نمایند.

خرید چادر نماز ساده فاطیما

در مقابل برخی از مدل های چادرنماز برای برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی خاصی خریداری و استفاده می گردند. مثلا برگزاری مراسم جشن عبادت و یا همان جشن تکلیف دختران 9 ساله ای که تازه مکلف شده و به سن تکلیف رسیده اند.

معمولا چادر نمازی که به عنوان چادر جشن تکلیف مورد استفاده قرار می گیرد از پارچه های روشن و یا یک سری تزئینات طراحی و تولید می گردد. دلیل این امر نیز آن است که بتوان از این طریق دختران نوجوان و جوان را به امر نماز ترغیب و تشویق نمود.

البته در این میان بسیاری از خانواده ها هستد که طرفدار ساده برگزار شدن این مراسم و با یک چادر نماز ساده جهت استفاده همیشگی، می باشند که بیشتر حالتی کاربردی دارد.

در هر دو حالت هدف و منظور یکسان و نیکو می باشد و در اینجا دوباره به این موضوع مهم اشاره می کنیم که برای خرید چادر نماز نیاز است تا اولویت ها و سلیقه شخصی خود را مد نظر قرار دهیم.

در اینجا نیز برای پاسخ به این سوال که چادرنماز از کجا بخریم باید بیان کنیم که هر تولیدکننده چادر نماز نوع و مدل خاصی از چادر نماز جشن تکلیف را طراحی و تولید می نماید.

ما در مجموعه تولید حجاب فاطیما با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان عزیز و همچنین با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید پک حجاب و پک جشن عبادت دختران، بروز ترین مدل ها و نمونه های ست جشن عبادت را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به صفحه محصولات و یا از طریق لینک زیر، تمامی نمونه های چادرنماز جشن عبادت و ست جشن تکلیف مجموعه حجاب فاطیما را مشاهده نمایید.

مشاهده و خرید چادر نماز جشن تکلیف فاطیما

بنابراین پیش از آنکه به این فکر کنیم که چادرنماز از کجا بخریم؛ باید دانست که به همین ترتیب نمونه ها و مدل های متنوعی از چادر نماز بر اساس زمینه کاربرد آن ها طراحی و تولید می گردد. به عنوان مثال چادرنماز عروس که غالبا در طرح ها  رنگ های روشن مانند چادرنماز سفید عروس، چادر نماز صورتی روشن، گلبهی، آبی آسمانی و … ارائه می گردد.

مدل چادر نماز عروس نیز می تواند بسیار ساده و یا مدل دار و در مدل های بسیار متنوعی ارائه گردد. معمولا برای چادر نماز عروس تزییناتی نظیر جواهر دوزی، درباری دوزی و … نیز صورت می پذیرد که می تواند جلوه و زیبایی چادرنماز عروس را دوچندان نماید.

مشاهده و خرید انواع چادر نماز عروس فاطیما

تنوع سایز چادر نماز

پس از انتخاب مدل چادرنماز نوبت به سایزبندی چاد می رسد. بسیاری از مدل های چادر نماز تنها بر اساس قد سایز بندی می شوند زیرا مدل های ساده ای دارند. اما برخی دیگر از مدل ها دارای الگو و همچنین دوخت پیچیده تری نسبت به سایر مدل ها دارند که همین امر سبب می گردد تا علاوه بر قد به سایز کلی مشتری نیز احتیاج باشد.

این نمونه از چادر ها مانند نمونه های نیم چادر و دامن فاطیما علاوه بر قد بانوان به سایز آن ها نیاز دارد. بنابراین چادرنماز ها بر اساس سایز بندی نیز دارای تنوع بسیار زیادی می باشند.

خرید چادر نماز مدل نیم چادر و دامن

ویژگی های یک چادر نماز خوب

با توجه به مواردی که به آن اشاره کردیم پیش از آنکه به این سوال برسیم که چادر نماز از کجا بخریم؛ باید در انتخاب یک چادر نماز مناسب اطلاعات خوبی داشته باشیم. ما در اینجا به بررسی و معرفی چند ویژگی از مهمترین ویژگی های یک چادر نماز خوب می پردازیم تا راهنمای شما عزیزان برای خرید چادرنمازی مناسب باشد.

کیفیت پارچه چادر نماز

در درجه اول باید اینطور بیان نمود که کیفیت پارچه چادر نماز از جمله مهم ترین ویژگی های یک چادر نماز خوب به شمار می رود. در صورت انتخاب یک پارچه نامرغوب، هرچند که دوخت و مدل چادر نماز بی نظیر و بدون عیب و نقص باشد؛ باز هم نمی توان از این چادر استفاده زیادی نمود. زیرا چادرنمازی که با پارچه بی کیفیت تولید شده باشد، در طولانی مدت دچار کشیدگی و بی فرمی در ظاهر می گردد که می تواند کارایی آن را تا سطح بسیار زیادی کاهش دهد.

کیفیت دوخت چادر نماز

پس از آن کیفیت دوخت چادر نماز می باشد. این موضوع بسیار مهم است که دوخت چادرنماز بسیار با کیفیت و تمیز باشد. این امر سبب می گردد تا طول عمر چادرنماز افزایش یابد و در حین استفاده و یا در شست و شو دچار مشکل نشود.

کیفیت دوخت چادر نماز

مدل چادر نماز

مدل چادر نماز مسئله مهم دیگری است که بسیار حائز اهمیت می باشد. برای خرید چادرنماز لازم است تا به هدفی که از خرید آن داریم بسیار دقت کنیم. به عنوان مثال یک چادر نماز با تزیینات بسیار زیاد مانند گلدوزی و جواهردوزی و… نمی تواند یک چادرنماز مناسب جهت به جا آوردن نماز واجب یومیه ما باشد.

پس بهتر است مدل چادرنماز انتخابی ما به گونه ای باشد که ضمن پوشش کاملی که به ما ارائه می دهد؛ راحتی بسیار زیادی نیز داشته باشد. تا در هنگام عبادت با معبود فکر و تمرکز ما معطوف مدل و راحتی و … چادرنازمان نباشد.

سایز چادر نماز

سایز مناسب و اندازه چادر نماز نیز فاکتور مهم دیگری است که می تواند به عنوان یکی از ویژگی های چادرنماز خوب به شمار رود. بنابراین بهتر است تا در هنگام چادرنماز، نمونه های را انتخاب کنیم که کاملا مناسب سایز ما است و نه خیلی بزرگتر و یا کوچکتر باشد.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که برخی از مدل های چادر نماز مانند چادر نماز بلند جلو بسته آستین دار، نیاز است تا 5 تا 10 سانت بلند تر از قد شخص خریداری شود. زیرا در استفاده از این چادر نماز ها در هنگام نماز موقع رکوع و یا قنوت گرفتن ممکن است چادر بالا رود و مچ پا مشخص شود. به همین دلیل است که چند سانتی چادر نماز را بلند تر در نظر می گیرند.

راه های خرید چادرنماز

پس از بیان مهم ترین وِیژگی های یک چادر نماز خوب به این موضوع می رسیم که چادر نماز از کجا بخریم.

خرید آنلاین چادر

در واقع برای خرید چادر چادرنماز راه های متفاوتی وجود دارد. شما عزیزان می توانید هم از طریق حضوری و هم به صورت آنلاین و از طریق خرید اینترنتی اقدام به خرید چادر نماز مورد نظر خود نمایید.

خرید حضوری چادر نماز

این روش از خرید چادر نماز بیشتر مناسب افرادی است که لمس جنس و مشاهده مدل چادر نماز از نزدیک را از جمله مهم ترین عوامل برای خرید چادرنماز به شمار می آورند.

بنابراین می توانید با مراجعه به فروشگاه های چادر نماز به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین چادرنماز

امروزه با سرعت گرفتن زندگی روزمره، نیاز به راه هایی برای صرفه جویی در زمان می باشد. استفاده از اینترنت برای امر خرید نیز یکی از همین راه ها می باشد.

شما عزیزان می توانید به مراجعه به وبسایت های فروشگاهی و یا شبکه های اجتماعی اقدام به خرید غیر حضوری چادرنماز به صورت آنلاین و اینترنتی نمایید.

ما در وبسایت و شبکه های مجازی حجاب فاطیما سعی بر آن داشته ایم تا با ارائه عکس و فیلم های باکیفیت و همچنین پشتیبانی و ارائه خدماتی شایسته مشتریان عزیز، امکان یک خرید آنلاین امن و راحت را برای شما فراهم آوریم.

امید است تا با همراهی شما عزیزان در مسیر ارائه خدمات بهتر  و محصولاتی با کیفیت، پیشرو و موفق باشیم.

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید