لوگو حجاب فاطیما

09058811000

خرید چادر مشکی تهران -

لیست بهترین مراکز خرید چادر مشکی در تهران

خرید چادر مشکی

انتخاب و خرید چادر مشکی یکی از دغدغه های یک خانم چادری به شمار می رود. امروزه با افزایش جمعیت و تقاضا، در هر محله دست کم یک مرکز خرید و یا مجتمع تفریحی و تجاری وجود دارد که انواع مختلف لباس و … را عرضه می نماید. بنابراین خانم های محجبه و چادری نیز می توانند به مراجعه به آن ها پوشاک و یا اکسسوری حجاب مورد نظر خود را بیابند.

اما آنچه حائز اهمیت است؛ تنوع بالا و قیمت مناسب محصولات حجاب اعم از چادر، روسری، ساق دست و … می باشد که اغلب در مراکز خرید عمومی وجود ندارد. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب چند مرکز خرید تخصصی محصولات حجاب را به شما معرفی کنیم؛ که از سر زدن به این مراکز برای خرید و یا گردش پشیمان نخواهید شد.

خرید چادر مشکی تهران

معروف ترین فروشگاه حجاب در تهران

در شهر تهران فروشگاه های حجاب بسیاری وجود دارد که به طور تخصصی به عرضه و فروش انواع محصولات حجاب از چادر مشکی، ساق دست، یقه حجاب، انواع کلاه حجاب، توربان و … تا انواع چادر نماز، ست عبادت و یا حتی مهر و تسبیح، قرآن، صلوات شمار و … و یا به صورت تخصصی تر به فروش انواع ست نماز بچه گانه، چادر جشن تکلیف و… می پردازند.

اما اگر به دنبال خرید چادر مشکی هستید؛ 3 مرکز خرید چادر مشکی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر خرید چادر می توانید به خرید انواع مدل های مانتو و پالتو مناسب چادر و یا حتی کیف و کفش و انواع اکسسوری حجاب نیز بپردازید. زیرا همانطور که بیان کردیم؛ این مراکز به صورت تخصصی به فروش و ارائه انواع محصولات حجاب و چادر مشکی اختصاص یافته اند.

شهر ری؛ هم خرید و هم زیارت

یکی از معروف ترین مراکز خرید چادر مشکی واقع در شهر ری جنب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی می باشد. این مرکز که با عنوان بازار بزرگ ری شناخته می شود؛ علاوه بر چادر مشکی، شامل انواع لباس های پوشیده مجلسی و … و سایر ملزومات حجاب نیز می باشد. به علاوه اینکه شما عزیزان می توانید برای خرید چادر نماز در طرح ها و مدل های مختلف از فروشگاه های حجاب و مغازه ها بسیار زیاد این مرکز دیدن نمایید.

خرید چادر مشکی تهران- بازار بزرگ ری

مزایای خرید از مرکز خرید چادر شهر ری

–        وجود تنوع بسیار زیاد برای خرید چادر مشکی و سایر ملزومات حجاب

–        قیمت بسیار مناسب و اقتصادی

–        مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و فیض معنوی علاوه بر خرید از فروشگاه های حجاب

–        امکان استفاده از مترو برای رسیدن به بازار بزرگ ری

–        امکان خرید عمده پارچه چادری و یا انواع چادر مشکی، چادر نماز و یا چادر رنگی

آدرس : شهرری، جنب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، بازار بزرگ ری

ساعات کاری : هر روز از 10 صبح الی 22

 

بهارستان؛ ارزان ترین مرکز خرید محصولات حجاب

مهم ترین دلیلی که مرکز خرید بهارستان را به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید چادر مشکی معرفی می نماید؛ قیمت بسیار مناسبی می باشد که برای محصولات ارائه شده در این مرکز در نظر گرفته می شود.

به عبارت دیگر شما می توانید در مرکز خرید بهارستان، انواع چادر مشکی ارزان ولی با کیفیت را ملاحظه نمایید که در بهترین سطح کیفی تولید و ارائه می گردد. به علاوه سایر ملزومات حجاب همانند چادر رنگی، چادر احرام، چادر نماز و ست عبادت، ست جشن تکلیف، کیف نمااز، انواع ساق دست، اکسسوری حجاب و … را نیز خریداری نمایید.

خرید چادر مشکی تهران - پاساژ بهارستان تهران

مزایای خرید از مرکز خرید چادر بهارستان

–        پایین بودن قیمت چادر مشکی و ملزومات حجاب نسبت به سایر فروشگاه های حجاب در سراسر تهران

–        حضور انواع برند های معروف در زمینه طراحی و تولید چادر مشکی

–        حضور انواع برند های تولید چادر نماز و سایر ملزومات حجاب اعم از کلاه حجاب، گیره روسری و …

–        نزدیکی به مرکز شهر تهران و رفت و آمد آسان

آدرس : میدان بهارستان، پاساژ کفش بهارستان، طبقه زیرین

ساعات کاری : همه روزه از 10 صبح  الی 10 شب

 

پاساژ گل یاس؛ دنیایی از تنوع محصولات حجاب

اگر شما هم یک خانم چادری باشید و به شیک پوشی با چادر اهمیت بدهید؛ قطعا نام مرکز خرید گل یاس را بار ها شنیده اید و یا دست کم یک بار از این مرکز دیدن کرده اید. شاید شنیده باشید که مرکز خرید گل یاس را گل سرسبد همه مراکز عرضه کننده حجاب در شهر تهران می دانند.

انواع سرپوش اعم از کلاه حجاب ساده و یا مجلسی، انواع توربان های مدل دار و یا ساده، ساق دست در رنگ های متفاوت، انواع سنجاق روسری و اکسسوری حجاب، هد، هد بند، هد شال، مقنعه، شال و روسری مناسب زیر چادر، مانتو های خوش دوخت و زیبا، انواع کیف و کفش مناسب خانم های چادری، لباس مجلسی پوشیده، عبا و انواع لباس هایی که اندامی و جذب نیستند و برای بانوان محجبه بسیار مناسب و راحت هستند و بسیاری دیگر از محصولات حجاب، همه و همه از جمله مواردی می باشند که در این مرکز حجاب عرضه می گردد.

بنابراین می توان اینطور نتیجه گیری نمود که مرکز خرید پوشاک اسلامی گل یاس نه تنها به عنوان مرکز خرید چادر مشکی در تهران بلکه یک مرکز خرید چندجانبه برای خانم های با حجاب به شمار می رود که می توانند تمام مایحتاج خود را برای داشتن یک استایل چادری بی نقص از این مرکز تهیه و خریداری نمایند.

حضور برند های معروف در زمینه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در این مرکز نیز موجب شده است تا همه روزه شمار بیشتری از افراد برای خرید به این مجموعه سری بزنند. برند هایی همچون برند دختران سما، تیام، گل یاس، نورا حجاب، فاطیما، مارال، راین، جلابیب، المستور، مارال و … که بهترین سطح از کیفیت و خدمات را خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهند.

خرید چادر مشکی تهران - پاساژ گل یاس تهران

نکته جالب دیگر در رابطه این مرکز خرید چادر مشکی و سایر محصولات حجاب، آن است که شما عزیزان می توانید در این مرکز محصولاتی را پیدا کنید که به ندرت در مراکز خرید دیگر یافت می شوند. مواردی همچون نیم تنه های مخصوص لباس های بدون آستین و … که به دلیل تنوع در رنگ و سایز بندی می توانید در اکثر مهمانی ها و مجالس رسمی و یا حتی در زیر چادر از آن استفاده نمایید.

برترین مراکز تولید و فروش چادر مشکی نیز در این مرکز مشغول به ارائه خدمت به مشتریان عزی می باشند؛ که انواع چادر مشکی از چادر ساده ایرانی گرفته تا چادر ملی، چادر دانشجویی، چادر عربی و … را در کنار ادر هایی مانند چادر قجری، چادر جلابیب و … ارائه می نمایند.

چندین فروشگاه در مرکز خرید گل یاس نیز به ارائه انواع نمونه ای پوشیه، روبنده، نقاب و مدل هایی از لباس حجاب سایر کشور ها مانند خیمار یا خمار، چارشف و … می پردازند.

مزایای خرید از مرکز حجاب گل یاس

–        اغلب فروشگاه ها در این مرکز محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده ارائه می دهند

–        تنوع بالا در رنگ، سایزبندی و … محصولات موجب راحتی در خرید شده است

–        ارائه انواع ملزومات حجاب علاوه بر چادر مشکی

–        عرضه انواع چادر مشکی بچگانه و نوجوان

–        سهولت دسترسی به این مرکز حجاب برای ساکنین تهران و البرز

–        وجود فروشگاه مواد غذایی اتکا در قسمت زیر زمین این مجموعه

–        وجود پارکینگ روبروی مرکز خرید گل یاس

–        حمایت از تولید داخل و اشتغال زایی با خرید از محصولات فروشگاه های حجاب این مجموعه

 

آدرس : بزرگراه شهید همت غرب، ابتدای بزرگراه آزادگان، ورودی حکیم، بعد از پمپ بنزین، خروجی شهید بیگدلی، ابتدای بلوار کوهک، مرکز خرید پوشاک اسلامی گل یاس

ساعات کاری : هر روز از 10 صبح الی 22

آدرس پیج اینستاگرام : https://www.instagram.com/yassif_mall/

 

ایونت حجاب و نمایشگاه مد و پوشش اسلامی

علاوه بر مراکز خرید که به صورت دائمی به فروش و ارائه محصولات حجاب می پردازند؛ نمایشگاه ها و ایونت های حجاب بسیاری نیز طی سال در سراسر کشور برگزار می گردد. بیشتر این ایونت ها در شهر تهران برگزار می گردد که به صورت دوره ای از 3 تا 10 روز به طول می انجامد. شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات برند های معروف در زمینه حجاب اسلامی در این نمایشگاه ها شرکت و از خرید خود لذت ببرید.

خرید چادر مشکی تهران - ایونت حجاب نمایشگاه حجاب

خرید آنلاین چادر بهتر است یا خرید حضوری؟

در پاسخ به این سوال در ابتدا لازم است تا سلیقه و از آن مهم تر عادات خرید خود را در نظر داشته باشید. اگر شما فردی هستید که دوست دارید همه چیز را از نزدیک ببینید تا از جنس، اسیز، کیفیت دوخت و … محصول مطلع شوید؛ بهتر است از فروشگاه های عرضه کننده محصولات حجاب در سطح شهر و یا محل سکونت خود خرید نمایید.

اما در مقابل باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با گذر زمان، عده کثیری از افراد به خرید آنلاین چادر و چادر نماز و … روی آورده اند. دلیل نیز آن است که سرعت خرید آنلاین به مراتب بیشتر از خرید حضوری می باشد. به علاوه اینکه شما در هنگام بازدید از یک سایت فروش اینترنتی چادر و محصولات حجاب می توانید در یک زمان محدود تعداد بسیار زیادی محصول را بررسی و با هم مقایسه نمایید و در آخر محصول مورد نظر خود را برگزینید. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که همواره از سایت های معتبر اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

بیشتر بخوانید : مزایای خرید چادر انلاین – معرفی 10 سایت برتر خرید آنلاین چادر مشکی

خرید عمده چادر مشکی تهران

برای خرید عمده انواع چادر مشکی مانند چادر ساده ایرانی،چادر حسنی، چادر بحرینی و …، چادر نماز، ست عبادت، چادر عروس، چادر رنگی مجلسی و … و یا حتی انواع پارچه چادری به صورت عمده و یا خرید واسطه نیز می توانید از مراکز بزرگ عرضه کننده محصولات حجاب مانند بازار بزرگ تهران و همچنین بازار بزرگ ری اقدم نمایید. به این ترتیب می توانید پارچه چادر مشکی را در طرح های متنوع و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید