لوگو حجاب فاطیما

09058811000

تولیدی چادر نماز

در تولیدی چادر نماز فاطیما چه می گذرد؟

تولیدی چادر نماز

این یک واقعیت است که کار تولید در هر کشور با هر وضعیت اقتصادی، بسیار دشوار می باشد. این موضوع که می بایست از صفر تا صد تولید یک کالا از پوشاک و … گرفته تا کالا های صنعتی، همه و همه به درستی و هدفمند صورت پذیرد؛ اصلی مهم و اساسی در ادامه حیات یک تولیدی به شمار می رود. امروز می خواهیم کمی در رابطه با تولیدی چادر نماز برای شما بگوییم. تا شما عزیزان با روند کار و پشت صحنه طراحی و دوخت مدل های زیبای گروه تولیدی چادر نماز فاطیما، بیشتر آشنا شوید.

در یک تولیدی چادر نماز چه می گذرد؟

آنچه واضح است اولین مرحله برای تولید چادر نماز و یا هر کالای تولیدی دیگری، تهیه مواد اولیه و یا به اصطلاح متریال مصرفی برای ساخت و تولید آن محصول می باشد. البته واضح است که پیش از تهیه مواد اولیه لازم است تا طرح اصلی و هدف تولید نیز کاملا واضح و روشن باشد.

کارگاه خیاطی

طرح اولیه و الگوی دوخت

برای شروع هر پروژه می بایست در ابتدا ایده اولیه که در ذهن خود پرورش داده ایم به صورت مشهود به یک طرح با هدفی مشخص و با برنامه ریزی تبدیل نماییم. به همین ترتیب تاسیس و راه اندازی یک کارگاه تولیدی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. سپس نوبت به طراحی مدل ها و تهیه الگو های دوخت می رسد. لازم است تا در این مرحله تمام ویژگی های جامعه شناختی، رسوم و ملیت و قومیت هر منطقه بررسی و مورد توجه قرار بگیرد.

واضح است که نوع پوشش برای طراحی الگو در یک تولیدی چادر نماز بسته به نوع پوشش و رسوم چندین ساله مردم آن سرزمین در استفاده از چادر، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در سایر کشور های اسلامی مانند اندونزی، کمتر از چادر های بلند برای عبادت و یا جهت به جا آوردن نماز استفاده می شود. در این کشور غالب پوشش زنان بری عبادت به صورت لباس هایی دو تکه و نه به صورت چادر بلند یک تکه می باشد.

تولیدی چادر نماز

در تولیدی چادر نماز فاطیما نیز نمونه هایی از این مدل تحت عنوان نیم چادر و دامن خدمت شما عزیزان با بهترین کیفیت دوخت، الگو و پارچه ارائه می گردد.

مشاهده همه مدل های نیم چادر و دامن فاطیما

بنابراین می بینیم که برای تولید چادر نماز لازم است تا ویژگی های مربوط به پوشش هر سرزمین نیز در نظر گرفته شود.

تهیه و تدارک مواد اولیه و بستر لازم برای دوخت چادر

در یک تولیدی چادر نماز غالبا پارچه چادری مهمترین موردی است که می بایست تهیه و خریداری شود. پس از آن خرید آیتم هایی مانند نخ و سوزن و تجهیزات و … مواردی هستند که برای تاسیس و راه اندازی یک کارگاه خیاطی و یا تولیدی چادر نماز به آن نیاز است. در واقع اگر پارچه و نخ را مواد اولیه برای تولید و دوخت چادر نماز به شمار آوریم؛ وجود چرخ خیاطی صنعتی، اتو، میز برش، میز اتو، دستگاه برش و … همه و همه از جمله مواردی به شمار می رود ه می توان از آن ها با عنوان بستر تولید یاد کرد.

به کارگیری نیروی کار ماهر

دومین مرحله برای تولید چادر نماز در یک کارگاه تولیدی، بهره بردن از افراد ماهر و متخصص در این زمینه می باشد. افرادی مسلط در زمینه های مختلف، الگو، دوخت، برش و … که می بایست در کار خود کاملا حرفه ای و دارای تجربه کاری چندین ساله باشند. البته در این میان افراد کم تجربه و یا تازه کار نیز به کارگیری می شوند. مانند تولیدی چادر نماز فاطیما که در برخی موارد به آموزش و پرورش نیروی کار نیز می پردازد و پس از مدتی با به کار گیری همان نیروی کار به خانواده ای بزرگ تر تبدیل می گردد. 

تولید عمده چادر نماز

خرید به صرفه تر از تولیدی چادر نماز

با توجه به تهیه مواد اولیه با قیمت پایین تر و بهره گیری از شیوه تولید سری دوزی در همه کارگاه های تولیدی چادر نماز، می توان اینطور بیان نمود که قیمت چادر نماز که با عنوان قیمت نهایی و تمام شده از آن یاد می شود؛ بسیار منطقی تر و ارزان تر قیمت چادر نماز در یک فروشگاه چادر و چادر نماز و … می باشد. این سطح از قیمت در تولیدی چادر نماز به این دلیل بسیار مناسب و منطقی می نماید؛ چون بدون واسطه از تولید کننده ارائه می گردد. و یا به بیان دیگر و به اصطلاح از تولید به مصرف عرضه می شود.

خرید عمده چادر نماز از تولیدی

تولید عمده چادر نماز نیز می تواند قیمت چادر را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. زیرا برای تولید عمده چادر تمامی مراحل تولید از تهیه مواد اولیه، الگو، برش، دوخت و … به صورت سری و با یک برنامه متوالی و تعیین شده انجام می پذیرد. همین عامل سبب می شود تا با افزایش تیراژ تولید عمده چادر نماز در یک کارگاه تولیدی، قیمت چادر نیز کاهش یابد.

تولیدی چادر نماز

این موضوع بدیهی است که برای خرید عمده چادر نماز در تعداد بالا، می بایست به دنبال تولیدی چادر نماز باشید. زیرا خرید از فروشگاه های واسطه هر چقدر هم که تخفیفات زیادی برای فروش تعداد بالا در نظر داشته باشند؛ نمی تواند قیمت را از یک حد مشخص و معینی، پایین تر آورد. اما از سوی دیگر خرید از تولیدی چادر نماز می تواند این اطمینان را به شما عزیزان بدهد که محصولی با کیفیت را با بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه می کنید.

خرید عمده چادر نماز جشن تکلیف

برای تهیه چادر نماز جهت استفاده در مراسم و مناسبت های خاص نظیر جشن عبادت و جشن تکلیف، لازم است تا چادر هایی مشابه با مدل، رنگ و دوخت یکسان در سایز های متفاوت تهیه شود. از این رو بهتر است تا چادرنماز جشن تکلیف را با تعداد عمده از تولیدی چادر نماز تهیه نمایید. به این ترتیب نه تنها از کیفیت دوخت و مرغوب بودن پارچه اطمینان کامل خواهید داشت؛ بلکه این امکان نیز وجود دارد که مدل سفارش مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت از تولید به مصرف از کارگاه تولیدی چادر خریداری نمایید.

دوخت سفارشی چادر نماز در کارگاه تولیدی چادر نماز

امروزه بسیاری از کارگاه های خیاطی علاوه بر تولیدات عمده به دوخت و تولید سفارشی محصول نیز می پردازند. این موضوع بر کسی پوشیده نیست که دوخت چادر نماز در یک تولیدی توسط افراد خبره و ماهر در این زمینه صورت می گیرد که شاید روزانه هزاران طرح و مدل از نمونه های متفاوت چادر نماز را تولید می نمایند.

تولیدی چادر نماز

به همین دلیل دوخت سفارشی توسط کارگاه های خیاطی بزرگ و تولیدی ها، روز به روز مورد استقبال شمار بیشتری از افراد واقع می شود. گروه تولید حجاب فاطیما نیز با توجه به استقبال مشتریان عزیز از مدل های متنوع این مجموعه پس از چند دهه فعالیت در زمینه تولید عمده چادر نماز، به دوخت سفارشی چادر نیز می پردازد.

بنابراین شما عزیزان می توانید برای سفارش چادر نماز و یا خرید عمده چادر نماز از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره تلفن : 02166655463- 09058811000
پست الکترونیک: info@faatimaa.ir 
ساعات کاری : همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 09:00 تا ساعت 20:00

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید