لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر کیسه ای صورتی

چادر نماز کیسه ای رنگی؛ راحت ترین مدل چادر نماز

چادرنماز کیسه ای

امروزه مدل های بسیار متنوعی از انواع چادر نماز در بازار موجود می باشد. چادر های ساده سنتی که با نام چادر چرخی نیز معروف هستند، چادر جلوبسته آستین دار، چادرنماز کیسه ای و همچنین مدل هایی از مقنعه نمازی و نیم چادر و دامن که برای نماز مورد استفاده قرار می گیرند؛ همه و همه از جمله نمونه هایی به شمار می روند که برای به جا آوردن فریضه نماز و عبادت با معبود استفاده می شوند.

در میان مدل های متنوعی که از چادر نماز به آن اشاره کردیم، چادرنماز کیسه ای به دلیل الگو و مدل دوختی که دارد؛ مورد توجه بسیاری از بانوان ایرانی قرار گرفته است.

مدل چادر کیسه ای

مدل چادر نماز کیسه ای به گونه ای می باشد که یک مقنعه روی سر قرار می گیرد که به چادر متصل است. به همین دلیل است که به این مدل از چادرنماز ها چادر نماز مقنعه سرخود نیز گفته می شود. چادر نماز کیسه ای بند دار علاوه بر کش که پشت سر قرار می گیرد و باعث محکم شدن و ثابت شدن چادر بر روی سر می گردد؛ دارای یک بند بلند نیز می باشد که با قرار دادن آن بر روی گردن و پشت سر می توان سنگینی و گشادی چادر را مهار نمود. علاوه بر آن از این طریق می توان پوشیدگی چادر کیسه ای را نیز تا حد زیادی افزایش داد.

مزیت چادرنماز کیسه ای

حالت آزاد و گشادی که این مدل از چادر نماز دارد؛ سبب می شود تا در هنگام نماز احساس راحتی بیشتری داشته باشیم. همین موضوع سبب می شود تا انجام حرکت هایی مانند رکوع، سجده و یا حتی نشستن با آن نیز کاملا راحت و بدون دردسر انجام پذیرد. به همین دلیل است که روز به روز افراد بیشتری مشتاق استفاده از چادرنماز کیسه ای در مدل ها و رنگ و طرح مختلف می باشند.

یکی دیگر از مزیت های چادر کیسه ای، پوشش خوبی است که این مدل از چادر نماز ها دارند. در واقع می توان اینطور بیان نمود که علیرغم حالت آزاد و گشادی که در قسمت محل قرارگیری دست ها وجود دارد؛ هیچ نیازی به پوشیدن ساق دست و یا لباس های آستین بند نداریم.

استفاده از چادر نماز کیسه ای باعث می شود تا بتوانیم از دست ها به راحتی در هنگام عبادت استفاده کنیم. انجام کارهایی مانند در دست گرفتن کتاب دعا، تسبیح زدن و یا حتی انجام کاری که در میانه عبادت رخ می دهد مانند جواب دادن به تلفن و … همه و همه به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

چادر کیسه ای بند دار

پارچه و دوخت چادرنماز کیسه ای

پارچه های متفاوتی برای دوخت چادرنماز کیسه ای مورد استفاده قرار می گیرد. اما در میان تمام نمونه ها، چادر کیسه ای دوخته شده با پارچه های نخی یا به اصطلاح چادر کدری طرفدارن بیشتری دارد.

چادرنماز کیسه ای نخی

پارچه های نخی به دلیل درصد نخ بالایی که دارند بسیار سبک، لطیف و خنک می باشند. به همین دلیل بهترین و مناسب ترین انتخاب برای فصل های گرم سال و به ویژه برای افراد حساس به هوای گرم به شمار می روند.

نکته دیگر در رابطه با پارچه های نخی این است که این نوع از پارچه ها علیرغم جنس لطیف و بافت مقاومی که دارند؛ تا حد زیادی هم خاصیت چروک پذیری دارند. البته در میان نقش و نگار و طرح های متفاوتی که این پارچه ها دارند؛ وجود چروکی ها زیاد هم آزار دهنده نمی باشد. به همین دلیل است که می توان از این موضوع به عنوان یکی از معایب چادر نخی، چشم پوشی نمود.

اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که چادرنماز کیسه ای نخی تا حدی آبرفت نیز خواهد داشت. البته ما در گروه تولید فاطیما همیشه برای چادر نماز نخی، 1 الی 2 درصد آبرفت را در الگو و دوخت لحاظ می نماییم. به همین دلیل شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید هر مدل از چادر نماز نخی موجود در سایت بپردازید.

چادرنماز کیسه ای سوپر سافت

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال چادر های ساده اما در رنگ های متنوع و شاد هستند؛ چادر نماز سوپرسافت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. بعد از تولید و ارائه چادرنماز کیسه ای نخی در مدل های گلدار، به این نتیجه رسیدیم که شاید کمی تنوع در مدل و طرح پارچه بتواند بر زیبایی چادر نماز بیفزاید. چادرنماز کیسه ای سوپرسافت، چادر نماز دوخته شده با پارچه های رنگی ساده می باشد که سبکی، لطافت و خنکی چادر نخی را دارا می باشد و می تواند در کنار مدل های گلدار تنوعی از چادر نماز را به خوبی ارائه دهد.

 

چاد رکیسه ای

پارچه سوپر سافت هیچ گونه آبرفت و جمع شدگی نداردو اما با توجه به درصد نخی که در بافت این پارچه موجود است؛ تا حدی دارای خاصیت چروک پذیری می باشد. اما وزن بسیار سبک و نرم بودن بافت این چادر به سادگی تداعی کننده حس ناب لطافت است که می تواند لحظات خوب و لذت بخشی را در هنگام عبادت برای ما رقم بزند.

مشاهده چادرنماز کیسه ای فاطیما

سایزبندی چادرنماز کیسه ای

چادر نماز های کیسه ای نیز مانند بیشتر مدل ها و نمونه های چادر نماز بر اساس ق سایز بندی می شوند. اما نکته قابل توجه در رابطه با چادر کیسه ای این است که همه مدل های این چادر دارای قد های بسیار بلندی می باشند. به عنوان مثال سایز استاندارد چدر نماز کیسه ای 220 سانت می باشد که برای افراد از قد 160 تا 190 سانت مناسب می باشد.

مدل این چادر نماز به گونه ای است که می بایست بر روی زمین ریزش داشته باشد. به این ترتیب هر فرد با هر سایز و قدی می تواند از آن استفاده نماید و اط این موضوع اطمینان داشته باشد که مچ پاها در هنگام رکوع و یا قنوت هرگز مشخص نخواهد شد. بنابراین سایز چادرنماز کیسه ای بزرگسال به طور عمده دارای قدی از حدود 210 تا 220 می باشد.

اما این موضوع برای چادر نماز دخترانه کمی متفاوت خواهد بود. به این معنا که برای افراد با قد کوتاه تر به عنوان مثال قد 150 تا 170 سانت می بایست از چدر کیسه ای در سایز و قد 200 سانت استفاده نمود.

البته لازم به ذکر است که اغلب از این نوع از چاد رنماز به عنوان چادر نماز بچه گانه و یا چادر دخترانه استفاده نمی شود. زیرا گشادی و آزادی و همچنین قد بسیار بلندی که این مدل از چادر نماز ها دارند؛ می تواند باعث کلافه شدن و خستگی دختران نوجوان گردد.

چادر نماز کیسه ای

خرید چادرنماز کیسه ای

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع متفاوت این محصول به صفحه فروشگاه محصولات حجاب فاطیما مراجعه نمایید و در دسته بندی مربوط به پادر های کیسه ای تمام نمونه های متنوع آن را مشاهده و یا با یکدیگر مقایسه نمایید.

برای خرید عمده چادرنماز کیسه ای نیز می توانید از طریق این لینک با ما در تماس باشد.

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید