لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر نماز آبی بلند جلوباز

شما هم طرفدار چادر نماز ساده هستید؟

تعریف کلی چادر نماز ساده

چادرنماز ساده در واقع نوعی از چادر نماز است که به مدل چادر گرد و یا چادر نماز چرخی نیز شناخته می شود.چادرنماز ساده از جمله پر مصرف ترین نمونه های چادر نماز می باشد. چرا که مدلی ساده و بسیاری کاربردی دارد. ساده بودن این چادر موجب می شود تا بتوان در مصارف گوناگونی از آن استفاده نمود.

چادرنماز ساده فاطیما در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و ارائه می گردد. طرح های گل دار در رنگ های گوناگون و همچنین مدل های ساده و بدون طرح که روز به روز بر محبوبیت آن ها افزوده می گردد و … همگی از نمونه های محصولا مجموعه تولید حجاب فاطیما می باشند که مورد توجه بسیاری از بانوان خوش سلیقه واقع شده است.

چادر نماز فاطیما در اندازه های متفاوتی نیز سایزبندی می شود. با توجه به اینکه این مدل ساده و یا به اصلاح چرخی نامیده می شود، سایزبندی چادر نماز فقط بر اساس قد صورت می پذیرد. به این ترتیب که با توجه به قد خود و تنها با اضافه کردن 5 الی 10 سانت می توانید چادرنماز مورد نظر خود را در سایت حجاب فاطیما به صورت اینترنتی سفارش دهید. همچنین می توانید به بررسی و مقایسه نمونه های متنوع چادرنماز ساده که در سایت وجود دارد بپردازید و از میان آن ها انتخاب نمایید.

خرید چادرنماز ساده فاطیما

مصارف چادرنماز ساده

یک چادر نماز ساده بلند جلوباز که مدل و تزئینات خاصی هم ندارد؛ می تواند بهترین انتخاب به عنوان یک پوشش در هنگام عبادت با معبود باشد.البته لازم به ذکر است که این مدل از چادرنماز علاوه بر استفاده در هنگام نماز خواندن، برای مصارف دیگری همچون استفاده در بیرون از منزل نیز کاربرد دارد.

چادر ساده فاطیما

به عنوان مثال هنوز در بسیاری از محله های کشورمان، بانوان از همین چادر نماز ساده به عنوان پوششی برای بیرون از خانه و خرید و … استفاده می نمایند. شاید بسیاری از افراد حتی شما بانوی عزیز که در حال خواندن این مطلب هستید؛ یک چادر ساده برای همین کار همیشه در چوب لباسی کنار در منزل خود دارید. استفاده از چادر نماز ساده در زیارتگاه ها و مکان های زیارتی، یکی دیگر از مثال هایی است که می توان به آن اشاره نمود.

طرح و رنگ چادرنماز ساده

این نوع از چادرنماز دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی می باشد. اغلب بانوان تمایل دارند تا برای نماز خواندن، چادر هایی با زمینه های روشن به صورت گلدار و یا ساده، انتخاب کنند.

البته این موضوع در احادیث پیامبران و ائمه نیز بسیار به چشم می خورد که به پوشیدن لباس نماز یا چادرنماز ساده با رنگ روشن توصیه شده است. به همین دلیل است که اغلب پارچه چادرنماز ساده زمینه های روشنی دارد. رنگ هایی مانند سفید، نباتی، صورتی روشن، گلبهی و آبی روشن که دارای گل های ریز و درشت فراروانی در طرح می باشد.

در این میان بسیاری از نمونه های چادر نماز ساده دارای رنگ های تیره تری هستند. به همین دلیل می توان از آن ها همانطور که به آن اشاره شد، برای بیرون از منزل نیز استفاده نمود. اما باید به این نکته اشاره نمود که مهم ترین و بیشترین مصرف این نوع از چادر ساده برای انجام فریضه نماز است. به همین دلیل است که همه آن را با نام چادرنماز ساده می شناسند. حتی اگر این مدل از چادر ها برای بیرون از منزل استفاده شود؛ باز هم با عنوان چادر نماز از آن ها یاد می شود.

اقلام همراه چادر نماز ساده

همانطور که در رابطه با مدل این چادرنماز گفته شد؛ این نمونه یک چادر نماز ساده بلند و جلوباز است. بنابراین لازم است تا در برخی موارد برای پوشش بیشتر و یا راحتی بیشتر به همراه یک مقنعه استفاده شود. مقنعه هایی که برای نماز خواند و به جا آوردن عبادت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد؛ با عنوان مقنعه نمازی نیز شناخته می شوند.

جانماز مخمل

این مدل از مقنعه ها در مدل های متنوعی طراحی و تولید می گردد. به عنوان مثال برخی از مقنعه نمازی هایی که به همراه چادرنماز ساده استفاده می شود؛ دارای آستین هستند. این مدل از مقنعه نمازی آستین دار بلند تر از مقنعه های عادی می باشد. مثلا اندازه آن را می توان تا کمر در نظر گرفت. به همین دلیل است که می توان برای آن یک جفت آستین هم طراحی نمود. این مدل از مقنعه ها که با چادر نماز ساده برای نماز و عبادت استفاده می شود می تواند هم پوشش کامل تری را در هنگام نماز خواندن ارائه دهد و هم از سوی دیگر سبب می شود تا به راحتی بتوان در حین نماز دستان خود را تکان دهیم.

این موضوع که بتوانیم در حرکت دادن دست ها ( به عنوان مثال برای قنوت گرفتن و یا قرائت قرآن و ادعیه )، بدون معلوم شدن آن ها ( از مچ دست به بالا )، به راحتی عمل کنیم؛ موضوع بسیار مهمی برای اکثر بانوان می باشد. اهمیت این موضوع تا حدی است که در سال های اخیر، استقبال از خرید مقنعه آستین دار در کنار خرید چادرنماز ساده بسیار گسترش یافته است.

شما نیز می توانید از این لینک به مشاهده و خرید مقنعه آستین دار اقدام نمایید. خرید مقنعه نمازی فاطیما

 

چادر نماز گلدار

 

پوشش کامل با چادرنماز ساده

یک چادر نماز ساده می تواند یک پوششی نسبی را در هنگام عبادت ارائه دهد. البته دکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که با همین چادر نماز ساده نیز می توان با پوششی کامل به انجام فریضه نماز پرداخت. استفاده از مقنعه نمازی بیشتر برای راحت بودن و خیالی آسوده از پوشش بیشتر می باشد.

البته بسیاری از ما این عادت را داریم تا در صورت طولانی شدن نماز و عبادتمان مجبور به انجام برخی کارهای جانبی نیز می شویم. به عنوان مثال جواب دادن به تلفن و یا سر زدن به غذایی که در آشپزخانه منزل در حال پخت می باشد که همگی تجربه آن را داریم! همین موضوع سبب می شود تا استفاده از مقنعه نمازی به همراه چادرنماز ساده روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کند. تا جایی که امروزه در هر سجاده ای یک مقنعه در کنار چادر نماز افراد وجود دارد. اینکه مقنعه از نوع ساده باشد یا آستین دار، ساده باشد یا گلدار، بلند باشد یا کوتاه، همگی مواردی هستند که کاملا بسته به سلیقه شما متغیر است.

انواع پارچه برای دوخت چادر نماز ساده

چادرنماز ساده دارای نمونه های متنوعی می باشد. پارچه ای که برای دوخت چادرنماز ساده مورد استفاده قرار می گیرد؛ اغلب از نوع سبک و خنک می باشد. زیرا این نوع از چادر نماز بیشتر به عنوان مصارف روزمره و خانگی به کار گرفته می شود.

بنابراین نیاز است تا چادری که هر روز استفاده می کنیم جنسی سبک و در عین حال خنک نیز داشته باشد تا در هنگام نماز خواندن باعث آزار نگردد. علاوه بر سبکی، لازم است تا پارچه چادرنماز ساده تا حد بسیار زیادی مقاوم نیز باشد. چرا که این گونه از چادر نماز ها به دلیل استفاده مکرر در شبانه روز، زود به زود باید شسته شوند تا همیشه لباس نماز ما پاک و پاکیزه باشد. همانطور که می دانیم نسبت به پاکیزه و خوش بو و مرتب بودن لباس نماز نیز در احادیث بسیار توصیه شده است.

چادر نماز نخی

در میان نمونه های متنوع پارچه چادری نمازی، نمونه های نخی در طرح های گلدار و یا ساده، طرفداران بیشتری دارد. نوع خاصی از پارچه نخی چادرنماز ساده، تحت عنوان پارچه نخی کودری وجود دارد که چادرنماز ساده ای که با آن دوخته می شود نیز با همین نام، یعنی چادر نماز نخی کودری شناخته می گردد.

این نوع از چادرنماز ساده بسیار سبک و خنک می باشد. شاید دلیل محبوبیت بسیار زاید آن نیز همین وزن بسیار کم چادر باشد که موجب می شود تا در هنگام نماز خواندن احساس بسیار خوبی را تجربه کنیم. اما می بایست به این نکته نیز توجه نماییم که چادر های نخی به دلیل اینکه همه یا درصد بالایی از مواد اولیه ساختار آن را نخ خالص تشکیل داده است، چروک پذیری و همچنین آبرفت هم دارند.

این دو مورد یعنی چروکی و آبرفت چادر نماز نخی موجب می شود تا بسیاری از بانوان در انتخاب خود  برای خرید چادر نماز نخی مردد شوند.  زیرا خیلی از افراد دوست ندارند تا چادری که تهیه می کنند؛ پس از مدتی کوتاه تر از قد آن ها شود و یا نمی دانند که با چروک های بسیار زیاد آن چه کار کنند! خوب است بدانید که چادرنماز فاطیما از بهترین نوع از پارچه های نخی تولید می گردد که این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده به خرید چادر نماز ساده فاطیما اقدام کنند.

چادر نماز کودری

زیرا در هنگام دوخت و برش چادر نماز نخی فاطیما همیشه 1 الی 2 درصد آبرفت و کوتاه شدن پارچه نخی، در نظر گرفته می شود. بنابراین بانوان عزیزی که در زمره مشتریان مجموعه تولیدی حجاب فاطیما قرار دارند؛ می توانند حس خوب خرید چادرنماز با کیفیت را از ما تجربه کنند.

خرید چادر نماز نخی فاطیما

همچنین اگر تمایل دارید تا در مورد موضوعی خاص اطلاعاتی داشته باشید می توانید تا از خبرنامه فاطیما دیدن نمایید. و یا اگر مطلب مورد نظر شما در میان مقالات ما وجود نداشت، خوشحال می شویم تا به ما اطلاع دهید و یا دانسته های ارزشمند خود را با ما درمیان بگذارید تا ما هم بتوانیم از این طریق، افراد بیشتری را آگاه سازیم.

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید