لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر احرام

چادر نماز تترون، اولین انتخاب برای جشن تکلیف دختران

چادر نماز تترون

در میان اقوام ایرانی و اسلامی، چادر یکی از پرکاربردترین پوشش هایی به شمار می رود که توسط بانوان استفاده می شود. چادر نماز تترون نیز یکی از نمونه های بی شمار چار هایی به شمار می رود که زمینه های کاربردی مختص خود را دارد. مدل چادر می تواند به صورت چادر ساده و یا چادر های مدل دار و برش دار باشد.

رنگ چادر که چادر تیره یا چادر روشن و یا چادر رنگ شاد باشد. و یا در برخی موارد می تواند ترکیبی از چندین رنگ متفاوت باشد. سایز چادر می تواند گستره وسیعی از سایز ها و قد های متفاوت را در بر بگیرد و …

اما با توجه به تمامی موارد ذکر شده، باید همواره به این نکته کلیدی و ارزشمند توجه نمود که وظیفه اصلی چادر و یا چادر نماز همان پوشش کامل برای بانوان می باشد. این موضوع به خصوص زمانی که برای انجام فریضه نماز به دنبال خرید چادر نماز هستیم؛ اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چادر تترون

چادر نماز تترون از ساده ترین نمونه های چادر نماز موجود در بازار می باشد. با توجه به طرح و رنگ های بسیار متنوعی که امروزه برای این چادر در نظر گرفته می شود، انتخاب یک چادر نماز ساده و زیبا دیگر کار مشکلی نمی باشد. اما اگر شما عزیزان برای انتخاب چادر نماز سوالاتی دارید می توانید از طریق این لینک با مشاوران مجموعه تولیدی فاطیما در ارتباط باشید.

جنس چادر نماز تترون

این نوع از چادر های نماز در دو مدل ساده و طرح دار طراحی و تولید می گردند. به طور کلی پارچه تترون دارای الیافی بسیار لطیف می باشد که کمترین حساسیتی با پوست انسان ندارد. سبک بودن پارچه چادر نماز یکی از موارد مهمی است که مورد توجه بسیاری از بانوان عزیز قرار می گیرد. لازم است تا به این نکته نیز اشاره کنیم که چادر نماز تترون به دلیل سبکی پارچه ای که برای دوخت آن مورد استفاده قرار می گیرد، تا حد زیادی نیاز شما را در خرید چادر نماز سبک برطرف می نماید.

پارچه بنگال

انواع پارچه چادر نماز تترون

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم چادر نماز تترون در دو مدل طرح دار و ساده موجود می باشد. نمونه های ساده این چادر نماز به صورت رنگی یک دست در رنگ های روشن مانند سفید، شیری، نباتی، کرم، صورتی روشن، گلبهی، آبی روشن، لیمویی و … تولید می گردد. و نمونه های گلدار آن نیز با طرح های بسیار متنوع با گل های ریز و درشت صورتی، آبی، قرمز، بنفش و … ارائه می گردد.

چادر نماز تترون ساده

باید توجه داشت که این مدل از چادر نماز به دلیل پارچه های ساده ای که برای تولید آن به کار گرفته می شود؛ می بایست دارای تزیینات و مدل های در الگو و دوخت باشند. به این ترتیب می توان کمی از سادگی محض این مدل از چادر نماز ها بیرون آمد و مدل های متنوعی را طراحی نمود.

گروه تولیدی حجاب فاطیما با در نظر گرفتن سلیقه و نظر مشتریان سعی می کند تا طراحی های به روز و منحصر به فردی را از چادر نماز تترون ساده ارائه دهد.

خرید چادر نماز تترون ساده فاطیما

چادر نماز تترون گلدار

چادر نماز تترون گلدار از پارچه های تترون گلدار در عرض های 110 سانتی متری، تولید می شود. این نوع از پارچه چادری که به ویسکوز نخ یا تترون نخ نیز شناخته می شود؛ دارای وزنی بسیار سبک می باشد.

با توجه به درصد نخ بالایی که در پارچه چادر نماز تترون گلدار به کار رفته است می توان اینگونه بیان نمود که این چادر نیز مانند چادر نماز تترون ساده بسیار خنک و سبک و بدون هیچ گونه حساسیتی برای پوست می باشد. همه ساله رنگبندی های متنوعی از چادر نماز تترون گلدار به بازار عرضه می گردد. در میان این نمونه ها و طرح های متنوع، رنگ هایی که به صورت گل های رنگی ارائه می شوند همواره دارای طرفداران بیشتری در مقایسه با سایر نمونه ها هستند.

 

ست جشن عبادت دخترانه

مجموعه تولیدی فاطیما نیز همه ساله کالکشنی از زیباترین طرح ها و رنگ ها از چادر نماز تترون گلدار را برای شما عزیزان طراحی و تولید می نماید.

خرید چادرنماز تترون گلدار فاطیما

چادر نماز تترون ساده و تترون گلدار

این نوع از چادر نماز به صورتی ترکیبی از دو مدل پارچه چادری تترون ساده و تترون گلدار طراحی می گردد. با توجه به چادر نماز تترون ساده که طرح و رنگ ساده ای دارد و چادر نماز تترون گلدار که دارای طرح و نقش رنگارنگ می باشد؛ بر آن شدیم تا با ترکیب این دو نمونه از پارچه چادر نمازی طرحی نو و منحصر به فرد را طراحی و تولید نماییم.

خرید چادر نماز ترکیب تترون گلدار و ساده فاطیما

این مدل یک چادرنماز بلند است که به صورت جلوبسته و چادر آستین دار ارائه می گردد. پارچه اصلی چادر نماز از جنس تترون گلدار می باشد که دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی نیز می باشد. قسمت های چانه چادرنماز و نقاب ( قسمتی که روی پیشانی قرار می گیرد )؛ از جنس تترون ساده می باشد.

رنگ بخش هایی که از جنس تترون ساده و رنگی می باشد؛ با توجه به قسمت های گلدار چادر نماز تعیین می گردد. به عنوان مثال اگر پارچه چادر نماز گلدار دارای گل هایی از رنگ صورتی و یا قرمز باشد؛ برای قسمت های ساده از تترون ساده صورتی استفاده می شود. و یا می توان برای چادرگلدار با گل های بنفش از تترون ساده در رنگ های بنفش روشن و یا سفید و نباتی متناسب با زمینه چادرنماز گلدار استفاده نمود. به علاوه اینکه روی نقاب و دور مچ چین دار این چادر نماز زیبا با نوار کتان، حاشیه دوزی شده است. و روی مچ آن با دو پاپیون بسیار زیبا تزئین می گردد.

 

چادر گلدار زمینه سفید

انواع زمینه های کاربرد چادر نماز تترون

با توجه به جنس پارچه ای که در دوخت چادرنماز تترون مورد استفاده قرار می گیرد؛ می توان از این چادر نماز ساده برای مصارف روزمره مانند به جا آوردن نماز یومیه و عبادت روزانه در منزل بهره جست. سبکی و در عین حال زیبایی چادر نماز تترون موجب می گردد تا بتوان از این چادرنماز علاوه بر داخل منزل در مکان های عبادتی و زیارتی مانند مسجد ها، زیارتگاه ها، حسینیه ها و … نیز استفاده نمود.

سادگی و ظرافتی که چادر نماز تترون دارد؛ موجب می شود تا بتوان از آن برای برخی مراسم های مذهبی مانند مراسم جشن تکلیف دختران تازه مکلف شده نیز استفاده نمود.

چادر نماز تترون برای جشن عبادت دختران نوجوان

معمولا چادرنمازی که برای جشن تکلیف دختران استفاده می شود؛ به صورت ست هایی شامل چادرنماز، مقنعه ساده و یا طرح دار، سجاده نوجوان، جانماز و … ارائه می گردد. مجموعه تولیدی حجاب فاطیما در تلاش است تا برای برپایی هرچه زیباتر این مراسم، ست جشن تکلیف و چادر جشن عبادت در طرح و رنگ های متفاوت را طراحی و تولید نماید.

به این ترتیب شما همراهان فاطیما می توانید زیباترین مدل از ست جشن عبادت را در کالکشن جشن عبادت فاطیما مشاهده کنید. با توجه به تفاوت در سلیقه مشتریان عزیز، مجموعه حجاب فاطیما ست های جشن عبادت را در مدل های ساده، گلدار، ساتن و … ارائه می کند.

ست جشن عبادت تترون ساده

این ست شامل چادر نماز تترون ساده و کیف و سجاده می باشد که به صورت تک رنگ و فقط جهت سفارش عمده با بهترین و مناسب ترین قیمت بر روی سایت قرار گرفته است. انواع متفاوت این مجموعه دارای آیتم های متفاوتی در داخل پک جشن تکلیف می باشند؛ به علاوه اینکه مدل چادرنماز در هر ست به شیوه ای متفاوت طراحی شده است.

ست جشن عبادت گلدار

دوخت چادر جشن تکلیف گلدار در واقع با استفاده از پارچه تترون گلدار صورت می پذیرد. این ست نیز در دارای دو نمونه جداگانه می باشد که هرکدام دارای آیتم های متفاوت است.

ست جشن عبادت ساتن

این نمونه از چادر جشن تکلیف دارای طرفداران بیشتری در مقایسه با سایر مدل های چادر عبادت می باشد. زیرا هم دوخت چادرنماز دخترانه ساتن به صورت کاملا سفارشی انجام می پذیرد و هم از سوی دیگر جنس پارچه چادر ساتن از بهترین درجه کیفی موجود در بازار می باشد. این ست نیز در دو مدل به صورت چادرنماز بلند و نیم چادر و دامن همراه با سجاده، جانماز و کیف جشن عبادت، تولید و ارائه می گردد.

ست عبادت جشن تکلیف سبز رنگ

علاوه بر مدل ها و نمونه هایی که در بالا برای برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران معرفی شد؛ نمونه های بسیار دیگری نیز در صفحه محصولات سایت فاطیما قرار دارد.

اگر چنانچه برای خرید چادر جشن عبادت دختران و یا انتخاب مناسب ترین ست جشن عبادت برای فرزند دلبندتان مردد هستید و یا هرگونه سوال و ابهامی دارید؛ می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر و یا صفحه تماس با ما، با مجموعه حجاب فاطیما در ارتباط باشید.

 منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم؛

و به شما در خرید چادرنماز در انواع مختلف ساده، طرح دار، چادر جشن عبادت و … کمک می کنیم.

 

شماره تلفن : 02166655463- 09058811000
پست الکترونیک: info@faatimaa.ir 
ساعات کاری : همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 09:00 تا ساعت 20:00

 

 

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید