لوگو حجاب فاطیما

09058811000

چادر جشن عبادت ارزان

چادر جشن تکلیف دختران کلاس سوم

چادر نماز جشن تکلیف

از گذشته تا به امروز برای معرفی نماز و بندگی خالصانه پروردگار به نوجوانان تازه تکلیف شده، مراسمی تحت عنوان جشن تکلیف یا همان جشن عبادت برگزار می شده است.

در کشور ما سن تکلیف برای دختران 9 سال تمام و برای پسران 15 سال در نظر گرفته می شود. البته این مراسم برای دختران بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. مواردی همچون تهیه چادر نماز جشن تکلیف، در نظر گرفتن هدایا و سایر تدارکاتی از این قبیل برای جشن تکلیف، همواره برای دختران بیش از پسران تازه مکلف شده به چشم می خورد.

به همین دلیل است که تولیدی حجاب فاطیما به طور تخصصی در این زمینه اقدام به طراحی و تولید انواع چادر نماز جشن تکلیف برای دختران نوجوان نموده است. بنابراین شما والدین گرامی می توانید با خیالی آسوده از کیفیت دوخت و پارچه برای انتخاب و خرید بهترین مدل در مناسب ترین قیمت اقدام نمایید. البته برای خرید چادر نماز جشن تکلیف نکاتی وجود دارد که در اینجا به آن می پردازیم تا شما عزیزان خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید.

انواع چادر نماز جشن تکلیف

مدل های مختلف چادر جشن عبادت را می توان بر اساس فاکتور های متفاوتی دسته بندی نمود. که عبارت است از : پارچه چادر نماز، مدل چادر، سایزبندی چادر و … .

–        پارچه چادر نماز جشن تکلیف

همانطور که می دانیم پارچه های متنوع و بی شماری در بازار موجود می باشد که همگی از لحاظ جنس، نوع بافت و الیاف، طرح و نقش و رنگ و همچنین میزان بدن نمایی با یکدیگر متفاوت هستند.

با توجه به اینکه چادر نماز جشن تکلیف برای دختران نوجوان تهیه می گردد؛ لازم است تا از یک سو جنسی نرم و لطیف و از سوی دیگر بافتی مقاوم داشته باشد. این نکته نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که طرح و رنگ پارچه هم باید به گونه ای انتخاب شود که یک دختر خانم 9 ساله برای خواندن نماز با آن چادر به سر ذوق بیاید.

به عبارت دیگر پارچه هایی با گل های درشت یا در رنگ های تیره به هیچ عنوان برای چادر نماز جشن تکلیف توصیه نمی شود. زیرا این مدل از پارچه چادر نماز نه تنها دختر خانم تازه مکلف شده را دلزده می کند بلکه ممکن است این احساس را در آن ایجاد کند که عبادت و انجام فرایض دینی برابر است با دل کندن از شادی ها و دنیای رنگارنگ کودکی.

بنابراین لازم است تا با همان رنگ و زیبایی دنیای خودشان، عبادت و بندگی پروردگار را به آن ها معرفی نماییم. اگر شما طرفدار چادر نماز گلدار و یا به اصطلاح چادر نماز گل گلی هستید؛ بهترین انتخاب برای شما ست جشن تکلیف گلچهر فاطیما می باشد. این ست تهیه شده از مرغوب ترین پارچه تترون نخ موجود در بازار با گل های ریز رنگارنگ در طرح های شاد و زیبا می تواند هدیه ای مناسب برای جشن عبادت دختران 9 ساله باشد.

خرید ست جشن تکلیف گلچهر فاطیما

چادر جشن تکلیف

از سوی دیگر اگر به دنبال پارچه های ساده برای چادر نماز جشن تکلیف هستید؛ پیشنهاد ما برای شما، ست عبادت رنگی سماء فاطیما می باشد. چادر نماز دوخته شده از پارچه های ساده رنگی در رنگ های شاد با تنوع بسیار زیاد می تواند انتخابی عالی برای ساده پسندان به شمار رود.

خرید ست جشن تکلیف سماء رنگی فاطیما

چادر جشن تکلیف

علاوه بر آن ست عبادت ساتن فاطیما نیز با دوخت سفارشی و دانتل دوزی که تماما با دست انجام می شود می تواند یکی از بهترین انتخاب ها چادر نماز جشن تکلیف باشد.

خرید ست جشن تکلیف ساتن فاطیما

چادر جشن تکلیف

–        مدل چادر نماز جشن تکلیف

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم؛ لازم است تا چادر نمازی که برای دختر خانم های تازه مکلف شده در نظر گرفته می شود، متناسب با دنیای رنگارنگ زیبای آن ها باشد. بنابراین توجه به رنگ های شاد و تزئیناتی که می تواند دنیای قشنگ آن ها را تداعی کننده، همیشه پر طرفدار ترین مدل ها می باشند.

به عنوان مثال ست جشن عبادت گلچهر که پیش تر به معرفی آن پرداختیم کی از زیباترین مدل ها برای جشن تکلیف دختران به شمار می رود. زیرا چانه و نقاب رنگی این چادر به همراه پاپیون هایی که بر روی مچ چین دار و توردوزی آن قرار گرفته، زیبایی چادر نماز را دو چندان نموده است. به همین ترتیب سایر مدل ها و چادر نماز های فاطیما که هرکدام دارای تزییناتی از قبیل دانتل دوزی، تور دوزی و … می باشند.

–        سایزبندی چادر نماز جشن تکلیف

بدیهی است که چادر نمازی که برای یک دختر خانم 9 ساله دوخته می شود؛ در سایزی متفاوت با چادر نماز بزرگسال می باشد. این مورد را از آن جهت بیان کردیم چون امروزه بسیاری از دختران نوجوان دارای قد های بلندی تا حدود 160 و یا در برخی موارد 170 سانت هستند. اما باید این نکته مهم را در نظر داشت که حتی اگر قد یک چادر نماز جشن عبادت 170 سانت ( یعنی برابر با یک چادر بزرگسال ) باشد ؛ می بایست سایر اندازه ها متناسب با یک دختر نوجوان در نظر گرفته شود.

اندازه هایی مانند دور صورت در چادر نماز جلو بسته، محل قرار گیری آستین ها در چادر نماز آستین دار، طول بند پشت سر در چادر نماز کیسه ای و … که همگی موجب می شود که تنپوش یک چادر نماز جشن تکلیف به زیباترین شکل ممکن باشد. اما به طور کلی سایزبندی چادر نماز جشن تکلیف بر اساس قد و در بازه 13 سانت تا حدود 150 سانت و یا کمی بیشتر قرار می گیرد.

قیمت خرید چادر نماز جشن تکلیف

با توجه به تنوع و مدل های گوناگون چادر نماز جشن عبادت، قیمت های متفاوتی نیز برای آن ها در نظر گرفته می شود. اما به طور کلی چند فاکتور مهم وجود دارد که می تواند بر قیمت چادر جشن تکلیف تاثیر گذار باشد.

اولین و مهمترین فاکتور مدل چادر نماز می باشد. در واقع مدل چادر نماز تعیین کننده این است که چه مقدار از چه نوع پارچه ای برای دوخت چادر نماز جشن تکلیف نیاز است.

در مرحله بعدی قیمت پارچه مورد استفاده برای تولید چادر نماز است که می تواند قیمت چادر جشن تکلیف را دستخوش تغییر نماید. با توجه تنوع بی شماری از پارچه هایی که وجود دارد؛ قیمت های متفاوتی هم برای آن ها وجود خواهد داشت. اما به طور کلی می توان اینطور بیان نمود که پارچه الیاف طبیعی همواره قیمت های بالاتری نسبت به پارچه های مصنوعی دارند.

ست جشن تکلیف

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که پارچه الیاف طبیعی کدام پارچه ها هستند و چرا قیمت بالاتری دارند؟

پارچه های طبیعی پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه و نخ طبیعی تولید می شوند. به همین دلیل دارای قیمت هایی به مراتب بیشتر از سایر پارچه های موجود در بازار هستند. این نوع از پارچه ها دارای بافتی نرم، لطیف و سبک هستند و به هیچ عنوان حساسیت زا نمی باشند.

البته این به این معنا نیست که سایر پارچه های ساخته شده از الیاف مصنوعی از درجه کیفی پایینی هستند. پارچه های مصنوعی بسیار زیادی وجود دارند که دارای کیفیت بالا، سادگی در دوخت، لطافت و مرغوبیت بالایی می باشند. مانند پارچه های ویسکوز نخ که در انواع مدل ها و رنگ ها ارائه می گردد.

نکته قابل توجه در رابطه با پارچه های الیاف مصنوعی این است که این نوع از پارچه چادر نمازی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و نقش می باشند. به همین علت است که طرفداران زیادی هم دارند. به همین دلیل است که چادر نماز جشن تکلیف دوخته شده با هر نوع پارچه، قیمت متفاوتی خواهد داشت.

مورد دیگری که می تواند موجب افزایش و یا کاهش قیمت چادر جشن عبادت شود؛ سایز چادر می باشد. استفاده از پارچه بیشتر و همچنین زمان و … بیشتر برای تولید و دوخت چادر نماز در سایز های بزرگتر یکی از عواملی است که می تواند قیمت آن را افزایش دهد.

خرید آنلاین چادر نماز جشن تکلیف

با توجه به شیوع بیماری کرونا و راحتی که در خرید اینترنتی وجود دارد؛ اکثر افراد رو به خرید های آنلاین آورده اند. در این میان گروه تولیدی حجاب فاطیما نیز با بروز نمودن سایت و فروشگاه اینترنتی خود؛ این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است تا بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به خرید آن نمایند.

بنابراین شما عزیزان می توانید برای انتخاب چادر نماز جشن تکلیف مورد نظر خود با مراجعه به صفحه کالکشن جشن عبادت فاطیما ، اقدام به انتخاب و همچنین مقایسه محصولات با یکدیگر نمایید.

چادر جشن تکلیف عمده

خرید تک و عمده چادر نماز جشن تکلیف

با توجه به اینکه بسیاری از عزیزان تمایل دارند تا به صورت شخصی و جداگانه برای فرزند خود چادر نمازی برای جشن عبادت تهیه نمایند؛ این امکان در تولید حجاب فاطیما فراهم آمده است تا چادر نماز جشن تکلیف به صورت تک نیز به فروش برسد.

بنابراین شما عزیزان می توانید برای انتخاب و خرید چادر جشن عبادت به سایت ما و صفحه فروشگاه محصولات مراجعه و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. علاوه بر آن بسیاری از مدارس، سازمان ها و یا نهاد های دولتی که اقدام به خرید عمده چادر نماز جشن تکلیف می نمایند نیز می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشند.

راه های ارتباطی

شماره تلفن : 02166655463- 09058811000
پست الکترونیک: info@faatimaa.ir 
ساعات کاری : همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 09:00 تا ساعت 20:0

 

اشتراک گذاری :

عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه فاطیما، از  تولید جدیدترین محصولات، تخفیفات، ترند ها و همچنین اخبار روز دنیای مد اسلامی مطلع شوید.

قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

بیشتر بخوانید